středa 25. července 2018

Maxi Šaty - trendy 2018

Sezona šatů je v plném rozpuku.

Proto jsem se vám dnes rozhodla dát několik tipů na to, kde takové pořídit.

Jak jste si mohli všimnout z mých posledních příspěvků, šaty, to je moje!!!
V létě jsem jimi přímo posedlá a baví mě kombinovat jak jednobarevné kousky s různými doplňky - klobouky, šperky, pantoflíčky či brýlemi, tak ty pestrobarevné, které jsou sice zapamatovatelnější, ale o to více okouzlující.


Vzhledem k mé postavě preferuji maxi šaty a sukně. Tedy délku na zem, nejlépe s opaskem či gumou, která mi vyzdvihne pas a tudíž tělo opticky rozdělí. Nebráním se ale ani midi délkám či těm lehce nad kolena.
Čím jsem starší, tím hůře snáším délky, u kterých když se předkloním, mi nelichotivě délka leze nahoru a odkrývá více, než by měla.

Jedním ze způsobu jak si krásné šaty koupit je projít se do města či nákupního centra. To je sice fajn, ale teď v období slev je všude příliš lidí a čekání na kabinku je někdy odrazujícím faktorem. Navíc mi nikdy příliš radost neudělá ani situace, ve které mám s někým na sobě stejný kousek. Chce to vzít s noblesou a nadhledem, ale už i tak člověk má tendence si příště ty konkrétní šaty neobléct..

Proto jsou tu e-shopy.
Velký výběr právě šat najdete na Lascaně.
Než se ale dostanu k jednotlivým kouskům, ráda bych podotkla, že minule jsme se bavili o plavkách a ty jsou tam momentálně se slevou -20%, takže pokud si chcete udělat radost nějakým plavkovým kouskem, tak mrkněte sem.


Mezi hit letošního léta rozhodně patří maxi šaty s květy. Ať už jsou to květy drobné a rozptýlené, nebo jejich shluky a velké motivy, jsou v kurzu.
Chybu zde neuděláte kouskem ve tmavém odstínu s pestrobarevnými variacemi tak ani crazy barvičkami.

Dalším trendem, ke kterému krásné počasí jen vybízí jsou spadlá ramena.
Působí rošťácky, sexy, nevinně, zkrátka jak jen si budete přát podle zvolené barvy a provedení.
Spousta takových kousků v různých barevných provedeních a i se spadlými rameny najdete například na Glami, kde mimoto probíhají také letní slevy.


Kdo tvrdí, že zvířecím vzorům odzvonilo, tak naopak. Kdy jindy se obléknout do zebřích nebo šelmích vzorů? Konkrétně mě zaujaly například jednoduché šaty ze Zary.

Zkrátka já si v tomto období doslova lebedím a mým posledním úlovkem jsou oranžové šaty, které vám již brzy ukáži v dalším z letních outfitů.

Co vy a šaty, nosíte?
Jaké preferujete?
Které jsou vaše poslední?

kkiss

2 komentáře:

  1. Hrozně bych chtěla maxi šaty, ale jak jsem malá a ne úplně hubená, přijde mi, že mi nesedí..:(

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný článek, krásné šaty, já bohužel nemám na ně postavu. Ale až jednou budu, tak by se mi líbily tyto letní šaty.

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*