čtvrtek 23. května 2019

Liberec - Ještěd

Klidný den při čtvrtku vám přeji :)

Rozhodla jsem se vás s sebou opět vzít na další z našich výletů, tentokrát do Liberce.
Už jsme v něm byli několikrát, milujeme zdejší přírodu a prostředí. Máme zde oblíbený wellness, restauraci v centru a hlavně tu máme část rodiny.


Při té příležitosti jsme si říkali, kam v Liberci to bude tentokrát. No a k naší ostudě jsme ještě ani jednou nenavštívili Ještěd, bylo tedy rozhodnuto.
Jelikož jsme nebyli patřičně oblečení na výšlap, tak jsme jako lemry nechali auto na předposledním parkovišti.. No lemry, on ten výšlap za to stál tak jako tak :D a v tom pařáku to zrovna nebyla úplná sranda.

Zdárně jsme ale vystoupali až do cíle a upřímně? Vyplatilo se!
Ten výhled byl neskutečný už s postupným výšlapem výše a výše. Na závěr se nám naskytl  Liberec doslova na dlani. Dlouho chvíli jsme se kochali než jsme se přesunuli do restaurace, protože už jsme byli neskutečně hladoví.



Nechci tu tvrdit, že jsem tu čekala špičkovou gastronomii, ale upřímně jsem tu za ty prachy mnohem víc, než to, co nám bylo naservírováno. Ať už se to týkalo pití nebo samotného jídla, byl to výsměch...  Z hladu jsme snědli co šlo a odebrali se na cestu dolů.



K naší smůle zrovna nejela lanovka, i když upřímně, když jsem viděla, jak strmá je, neuměla jsem si představit těžkou visící kabinku na úpatí samotného kopce, natož u vrcholu. Zkrátka to náhoda vyřešila za nás :)


No a na závěr vám sem musím dát fotografii s Ferdou a Ferdou. Dvěma oslíky :) Kteří jsou naprosto skvělí!


Z našeho výletu je to pro dnešní den vše :)
Příště se můžete těšit po delší době zase na recenzi, která by mohla být užitečná.

Mějte prima zbytek týdne a budu se brzy těšit,
kkiss

Žádné komentáře:

Okomentovat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*