čtvrtek 2. května 2019

Tyčinky YES (hned je sněz!)

Čauky,

článek po 9ti měsících už tu byl, doufám, že jste si užili fotky a vycestovali alespoň prostřednictvím nich s námi.

Dnes tu mám pro vás zase něco z jiného soudku a to jídlo!!!
Zapojila jsem se do jednoho projektu, kde se mi poštěstilo stát se ambasadorkou pro nový projekt s tyčinkami YES.



Doposud jsem je neznala a tak jsem byla zvědavá, o co že to vlastně jde?
O tyčinky bez přidaného cukru s příchutí jablko, mandle a červená řepa (tak to jsem na to sakra zvědavá) a ořechy s mořskou solí, hořkou čokoládou a mandlemi (oukej, ta mořská sůl s hořkou čokoládou bude bomba).
Poštěstilo se a obdržela jsem testovací balíček s produkty i pro mé blízké a známé, takže jsem se i podělila :)

No a jak to dopadlo, jak tyčinky chutnají, kde je seženete, za kolik a má vůbec cenu je kupovat??
Více zvědavá jsem asi byla na tyčinku s červenou řepou a také jsem byla vůči ní více skeptická.
Ale nebyla to vůbec potřeba, protože vám za sebe s čistým svědomím můžu říct, že je snad ještě lepší než mořská sůl s čokoškou a oříšky.
Je neuvěřitelné, jak se snoubí sladkost červené řepy s lehkou kyselostí jablka a jak v tom hrají prim kousky mandlí. Tyčinka je sama o sobě měkká, vláčná a zkrátka vynikající. Normálně se mi na ni sbíhají sliny, jen o tom píši...
Takže pokud bych vám za sebe měla doporučit jen jednu, kterou nutně potřebujete a musíte vyzkoušet, pak TUHLE!!



Co se týče hořké čokolády, mořské soli a ořechů. Dámy a pánové, bála jsem se, že to bude sladké jak cecek, spojené nějakým rozpuštěným cukrem a tak to doslova zabije hořkost oné čokolády. Ale ono vůbec! Je to záležitost pro fajnšmekry, kteří si chtějí vychutnat snoubení se hořkosti a slanosti podtržené velkými kusy ořechů. Je to vážně jízda, která stojí zato. Musím říct, že když si vybavím konkurenční tyčinky s obdobným složením, nesahají této od Yes ani zdaleka na paty.


A teď k ceně.
Co vím od svých známých, pohybují se kolem 30 a klidně i 35,-, což je (buďme k sobě upřímní) poměrně darda a většina lidí tak dá přednost nějaké bílkovinové (proteinové) tyčince.
Na druhou stranu jsem ji potkala za 25,- v akci a to si myslím, že už je cena úměrná složení a chuti.
Já sama bych si ji upřímně za 35,- nekoupila, za 30,- bych ze zvědavosti zkusila červenou řepu no a za 25,- bych ládovala do košíku obě :)
Fyzicky jsem je viděla v Bille a Albertu, kde na ně probíhala akce a byly tak k mání za 25,-.

Sečteno podtrženo.
Pokud rádi ochutnáváte nové věci tak jako já, rozhodně neváhejte a jak jsem již výše zmínila - zkuste alespoň tu s červenou řepou a pak mi dejte vědět. Myslím si, že nebudete zklamaní, minimálně budete překvapení, jak tato chuťová kombinace hraje dohromady.


Co budiž tyčinkám obr plusem versus jejich vyšší cena - především přírodní složení bez zbytečných přidaných blbin. A to si myslím je největší plus.
Navíc kombinace ořechů a čokolády (případně nějakého ovoce/zeleniny) je skoro zárukou přísunu rychlé energie a případného zasycení na úctyhodnou dobu.
Pro mě je to skvělá volba na cesty, kdy se nechci zaplácnout nějakou pitominou, ale i řešením, kdy mě zrovna honí mlsná.
Podělila jsem se o tyčinky s kamarádkou, která je maminkou a věřím, že je ocenila při nějaké procházce s kočárem, kdy ji přišly vhod. I kolegyně a její maminka si je nemohla vynachválit a mrknou na ně při další návštěvě krámu.

Závěrem snad jen #DnesYES !!!
Pokud je ochutnáte, nezapomeňte mi dát vědět buď sem nebo na můj instagram.

kkiss

Žádné komentáře:

Okomentovat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*