středa 27. ledna 2016

Vlasy: aktuální péče, změna barvy, vlnky

Krásný den všem těm,

kteří právě zavítali na můj blog k dnešnímu článku zaměřenému na vlasy. Toto téma je poměrně dosti oblíbené a navštěvované a jelikož proběhly nějaké změny a také bych vám ráda dala tip na jeden přípravek, rozhodla jsem se pro jeho aktualizaci. 


Pojďme se tedy do toho pustit a vezmeme to pěkně od podlahy.. Již nějaký ten rok jsem se barvila stejnou barvou, kterou jsem tu několikrát na vaše přání zmiňovala a to Loreal Majiblond v odstínech 900s 901s a potom také 903s, která se stala mou stálicí a měla jsem ji opravdu v posledních letech. Jenže co člověk nechce a co se mi stalo snad už podruhé.. Tato řada barev na vlasy se úplně zrušila a i přesto, že jsem se snažila dopídit se posledních kusů v mém odstínu, nebyla jsem úspěšná a barva se zkrátka ztratila z povrchu zemského. Byla jsem z toho nešťastná, v rozpacích.. Nepochopila jsem a nepochopím proč? Myslím si, že to byly jedny z nejlepších, ne-li nejlepší blond barvy na vlasy ... Bohužel už nejsou a na jejich místo přišla řada, která měla tyto zrušené odstíny zastoupit. Konkrétně se jedná o Majirel High Lift.. Tuto řadu mi doporučili přímo na stránkách, kde jsem doposud objednávala Majiblond a bylo mi řečeno, že to jsou přímí zástupci. Nebyla jsem líná a začala jsem se po barvě pídit. Jak na potvoru na internetu žádná pořádná recenze nebyla a když už, slečny to míchaly ještě s jinými odstíny, takže jsem nemohla poznat pravý výsledek. Nakonec jsem si objednala odstín beige, který dle jedné tabulky měl nejvíce korespondovat k mé původní Majiblond 903s, ale co se nestalo.. Už když jsme barvu míchaly, zdála se nám nějaká do modra, zkrátka nebyla vůbec světlá, do bílá, ale spíše do modra, šeda.. Už tady má mamuša pociťovala problém, ale nabarvily jsme a já jsem čekala, co se stane.. A ono se stalo.. To, že mi barva chytla s odlesky do šeda! Ten den jsem měla oči pro pláč a nevěděla jsem, co budu dělat. Vzhledem k tomu, že vlasy se světlými barvami opravdu vysušují, rozhodně jsem si nechtěla pořídit rychle nějakou drogerkovou a přebarvit to neštěstí, protože by to mohlo být ještě horší. Rozhodla jsem se to tedy vydržet, vymýt šamponem normálním a silverem a porozhlédnout se po jiné barvě... Šedé pruhy, které vypadaly trošku jako melíry se postupně opravdu začaly ztrácet a za chvíli po nich nebyly téměř žádné stopy. Rozhodně to ale nebyla barva, se kterou bych se chtěla barvit i nadále a tak jsem pátrala dál...

Takto vypadaly vlasy již po několika umytích od barvení, šedé stopy byly stále znát.


Pátrání po nové nástupkyni pokračovalo.. Nejprve jsem měla našlápnuto k tomu, že si objednám odstín od Majirel, který hlásal velice světlou zlatou blond. Jelikož se ale odstíny pod číslem barvy radikálně měnily, rozhodla jsem se hledat dál. Nakonec volba padla na Loreal a jeho řadu Luocolor. Objednala jsem si zlatavý odstín, protože jsem již delší dobu chtěla něco přírodnějšího a přirozenějšího. Myslím, že cíl to splnilo, ačkoliv onen večer, kdy jsem si vlasy obarvila a poté vysušila jsem měla doslova šok. Vlasy byly přeci jen o poznání tmavší a já na to nebyla zvyklá. Vše se změnilo následujícím všedním dnem, kdy se barva konečně tvářila tak jak má a přeci jen když se člověk doupraví, hned začne i s tmavší, přirozenější barvou vypadat jinak.

Tohle je výsledek

Zde barva před a po

V nové barvě se ironicky cítím ještě více výrazná, ačkoliv jsem se obávala, že v ní budu spíše působit jako šedá myš. Rozhodně u ní nějakou dobu zakotvím, protože si ji momentálně užívám plnými doušky :)

Teď se ale pojďme vrhnout na můj momentální vlasový arzenál. Není toho mnoho, ale zato jsou tam produkty, které zato opravdu stojí!

Všechny momentálně používané produkty

Začnu u šamponů a první si vezmeme na paškál jeden zázrak.

Kérastase - Chronologiste


 O této značce jste už určitě slyšeli. I já o ní doposud jen slýchávala.. Ale konečně jsem ji vyzkoušela!! A to díky skvělým stránkám Paradivka.cz . Tyto stránky se specializují právě na prodej této vlasové kosmetiky. Skvělé je, že vám online poradí, jaký produkt je tím nejvhodnějším pro vaše vlasy a navíc máte při nákupu nad 1000,- poštovné zdarma. Zboží přišlo do druhého dne precizně zabalené! Když jsem viděla šampon, říkala jsem si, že je ho celkem malé množství a bude hned pryč a hlavně že cena je poměrně vysoká, k tak na pohled malému množství.. Nakonec je ale opak pravdou, protože si se šamponem myji vlasy obden a skoro vůbec neubývá! Opravdu se proto vyplatí. 
Voní naprosto fantasticky, vůně je velice silná, připomíná mi nějaký parfém, je opravdu jedinečná a na šampon velice luxusní. Mile překvapená jsem byla velkou pěnivostí i při malém množství. Pěna je velice jemná, krásně po vlasech klouže, vyloženě cítíte, že je něco při mytí s vlasy jinak.. Normálně používám ještě kondicionér, protože jsem na to zvyklá a ulehčuje mi rozčesání. S tímto šamponem to ale není třeba, protože vlasy jsou tak jemné, hebké, vyživené, konečky zacelené, zkrátka máte zcela jiné, nové vlasy. Moc těmto drahým věcem nevěřím, protože ne vždy platí, že za hodně peněz dostanete i hodně muziky a ještě k tomu kvalitní. Tady to ale platí, poměr cena a kvalita opravdu jde ruku v ruce. Šampon a i služby webu vřele doporučuji a určitě to nebude můj poslední šampon, který jsem od této značky vyzkoušela.

Kallos - Blueberry šampon


Cenově velice dostupná značka, která nabízí veliké množství produktu. Objednala jsem litrové šampony 2. A to ve vůni cherry a blueberry. Cherry byl o mnoho lepší svou vůní, voněl neuvěřitelně. Myl jako klasický šampon, takový průměr. Vlasy umyje tato značka skvěle, ale nečekejte nějakou velkou výživu, nebo "léčbu" vlasů. Vůně se ve vlasech moc dlouho také neudrží, ale pro zařazení mezi kvalitnější šampony, proč ne :)

Kallos - čokoládový regenerační balzám

Stejná značka jako u výše zmíněného šamponu. Ovšem tento kondicionér je skvělý, vlasy krásně uhladí, zacelí konečky a vlasy se výborně rozčesávají. Co se týče vůně, tak je úchvatná, pokud máte rádi kakao, tak je to přímo pro vás. Vůně se i celkem udrží ve vlasech, ale ne nijak dlouho. Tohle byl rozhodně vydařený kup a v budoucnu si koupím další. Kondicionéry mám na delší dobu, takže tento litrový něco zajisté vydrží. Jeho rozčesávací schopnosti jsou na jedničku, takže za mě spokojenost a mohu doporučit.

Loreal Elseve Total Repair Extreme & Kallos Keratin

Dvě vlasové masky, které mám momentálně doma. Abych k vám byla upřímná, nepoužila jsem ani jednu z nich, ani nepamatuji.. Ostuda, já vím. Každopádně mám obě moc ráda, jsou skvělé. U Loreal oceňuji i pěknou vůni, to se o keratinové Kallos říct nedá. Obě vlasy krásně uklidní, jsou výživné a vlasy jsou potom lehké, lesklé, hladké na dotek. Takže obě mohu jedině doporučit. Mohla bych se je naučit používat pravidelněji, ale zkrátka k tomu nějak nemohu najít cestu. Doslova mě nebaví nechávat si zábal na vlasech a pak ho jít teprve opláchnout a ve vaně na to většinou zapomenu...

Dove Hair Therapy Oil Care

Když už mám pocit, že vlasy jen tak nerozčešu, nastříkám do jejich délek ještě tento přípravek, kterým zaručím bezproblémové rozčesávání. Mám ho už na dně, ale byl skvělý. Tyto sprejové rozčesávače ráda střídám, takže vyzkouším do budoucna zase nějaký jiný.

Poslední věcí, o které bych se ráda zmínila, je úprava vlasů. Jsem velice šťastná, že mám své vlasy rovné.. A to téměř jako hřebíky, i když tu a tam zazlobí, přeci jen jsou rovné. Proto si je moc ráda čas od času navlním. Vlním je buď kulmou, kterou je to poměrně rychle, ale nebaví mě s ní dělat precizní vlny až od kořínků.. Takže vlním spíše konce a když mám omezený čas, ani si vlasy nerozděluji do sekcí. 

Vlny kulmou vypadají takto

Protože jsem ale zatoužila po drobounkých vlnkách, takových více do afra, začala jsem se pídit, čím bych je mohla docílit. První mě samosebou napadla kulma o malém průměru. Bohužel jsou tyto kulmy poměrně dost drahé a nechtělo se mi do ní tolik investovat. Když už bych si nějakou takovou pořizovala, určitě bych chtěla něco kvalitnějšího. Pak mi ale jeden den blesklo a začala jsem googlit klasické pěnové papiloty. Vyrábí se jich několik průměrů a já jsem sáhla po jedněch z nejmenších. Nu a vy se teď můžete podívat na výsledek.

Drobounké afro vlnky z papilotů



Doufám, že se vám další aktualizovaný článek o vlasech líbil a dolů mi třeba napište, jestli máte zkušenost s vlasovou kosmetikou Kérastase a s jakým konkrétně produktem?

kkiss

24 komentářů:

  1. Andrejko, tvá nová barva vlasů je jedním slovem B-Á-J-E-Č-N-Á! Opravdu ti moc sluší a celkově samotný odstín vypadá skvěle.
    Vůbec se nedivím, že ses cítila mizerně po tom, co jsi zjistila, že tvou barvu přestali vyrábět. Potkalo mě tak 2 roky zpět to stejné. Ale našla jsem náhradu a myslím si, že jsem s ní nešlápla vedle :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc dekuji, kocko :-* citim se v ni skvele! S tim rusenim jsou to zkratka neradi! Jinak rozhodne Tve vlasy vypadaji bajecne, takze jsi taktez neslapla vedle :)

      Vymazat
  2. Ta zlatá je moc pěkná :) můžu se zeptat jaký odstín to je? :) díky

    OdpovědětVymazat
  3. Nová barva vlásků se mi moc líbí a podle mě ti mnohem víc sluší! Super!
    FASHION & BEAUTY

    OdpovědětVymazat
  4. Ta nová barva vlasů Ti neskutečně sekne:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Byl by to tak hezký článek, jen škoda těch rozostřených fotografií:( Ĺucka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci a z jakeho prohlizece koukas? Na mobilu i webu je mam normalne kvalitni a ostre :)

      Vymazat
  6. Já Tvé vlasy obdivuji od začátku blogování. Vždy na mě působily maximálně pěstěně a upraveně. Na fotkách jde vidět, že o ně skutečně pečuješ, a že Ti to vracejí několikanásobně :). Co se týče barvičky, líbí se mi předchozí i nynější barva. Ta současná působí velice přirozeně, což je možná o chlup lepší :). Na druhou stranu i studenější tón barvy byl mým šálkem kávy.
    Papiloty znám, ještě když jsem bydlela s našima, tak jsem si je od ségry půjčila. Vlastní nemám, vlním si totiž vlasy kónickou kulmou, žehličkou si je vlnit neumím, asi jsem levá, ale mám strach, že si je spálím :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee, Adri! To je pocta a lichotka pro zenu snad v nejvetsim kalibru... Jakozto na zenskou korunu krasy,vlasy! Asi jsem zmenu potrebovala, protoze se v ni citim skvele, ale nevylucuji, ze se nekdy v budoucnu treba zase vratim ke svetlejsi. Zehlickou vlny taktez neumim :D na to jsem stejne leva... Takze jen kulma a natacky to jisti :)

      Vymazat
  7. neprezradis aky to mas odtien farby? :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Ahojky :-)
    Hlásám se po delší blogo-čtecí odmlce :-) a musím tedy říci, že nová barva vlasů ti sekne :-)!!
    Ono je to jak naschvál, že když si člověk oblíbí nějaký kosmetický produkt, zvláště ty barvy, že se po nich po čase slehne zem :-). Ještě, že umíme pátrat :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lilly, vitam Te zpet :) Presne, byla jsem z toho nestastna, ale stalo se a nakonec nelituji :)

      Vymazat
  9. Wow dokonaly odstin! :-)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  10. Andrejko nemáš žiadny dôvod byť sklamaná táto farba ti pristane rovnako úžasne a dovolím si povedať, že možno ešte aj viac :) Ale tiež strašne nemám rada ak obľúbene kozmetické produkty raz prestanú vyrábať :( Mne sa to nedávno stalo s makeupom, tak rada som mala ten makeup, a už niežeby ho prestali vyrábať ale zo svetlučkého odtiena spravili oranžový :(

    OdpovědětVymazat
  11. Prosím kde jsi našla vzorník těch barvicek?😃

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, tehdá jsem googlila, ale je to už tak dávno, že přesně nevím, kde jsem to našla.

      Vymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*