pátek 28. listopadu 2014

PRIMARK - stojí za to? + Kosmetika v německých drogeriích

Určitě ani vás nemohla minout tato informace a to

otevření PRIMARKU v Drážďanech. I já jsem byla zvědavá a tak jsem se tam ve středu vydala.
Abych vám zprostředkovala alespoň trošku onu atmosféru, vzala jsem do ruky telefon a udělala i několik fotek.

Určitě se tam mnozí z vás také chystají, takže aspoň budete mít představu, do čeho jdete =)
Zvolili jsme záměrně středeční den, protože jsme se v pátek a hlavně o víkendu obávali návalu lidí. Myslím, že jsme dobře udělali, protože lidí bylo tak akorát, všude se dalo normálně dostat,  i se hýbat a přesto krámy nebyly prázdné. Proto, pokud máte čas o všední den, doporučuji tam zajet právě v něm, než-li o víkendu.
Primark byl to první, co nás zajímalo a kam vedly naše kroky.

Jakmile vejdete do Galerie, ihned z dálky se tyčí obrovský osvětlený nápis PRIMARK, který vás vtahuje dovnitř.
Začali jsme přízemím, kde se nacházelo dámské oblečení, především basic věci (obyčejná trika, tílka), svetry, sportovní část a pár doplňků s kosmetikou. Už v přízemí oči přecházely, na každém místě něco, vše úhledně narovnané, několik zaměstnanců stále kontrolovalo stav zboží a úhledné uspořádání. Lidu tam bylo poměrně dost, ale nic strašného, co by nás odradilo.
Hned na začátek musím říct, že tam najdete snad od všeho něco, je to snad ideální nákupní místo před Vánoci. Basic kousky, které jsem sama pořídila se mi zdály kvalitnější než jejich cena a to byly ještě před mýma očima zlevněny ze 3€ na 2,30€. Co jsem si ale sama odnesla vám ukáži v samostatném článku, dnes to bude především "kukačka" do krámu samotného.

Jak vidíte, psaníčka, šálky, čepice, svetry, mikiny... Všude kam se podíváte...něco!




Kosmetika a doplňky je kapitola sama pro sebe. Pro milovnice lakování tu byla spousta setů na nehty, ozdoby, nůžtičky, pilníčky. Zároveň ale levné spreje, krásné štětce jak na tvář tak oči a nejrůznější dárkové kazety opravdu velice pěkně, mnohdy až luxusně, zabaleny.



Druhé patro patřilo z velké části obuvi. No.. kdyby nebylo před Vánoci, tak bych se asi neudržela, takhle jsem to jen prošla, udělala jsem si několik fotek a odnesla si jeden pár. Uh, jsem na sebe pyšná. Ceny se pohybovaly různě, ale troufám si, říct, že si tam vybere každý, protože jsou tam kousky opravdu za pár korun a přitom nevypadají nijak nekvalitně, jak by si mnozí mohli myslet.

Byl to ráj. S nadcházející plesovou sezónou spousta plesových kousků, ale i pěkné zimní botičky a hucule - ty jsem však nefotila.



Ve druhém patře byla také spousta spodního prádla a to opravdu krásného. Zrak opět přecházel a ceny? Opravdu velice pěkný, propracovaný set byste tu sehnali za krásných 5€. Mimo sety tu samosebou nechyběly nejrůznější doplňky jako gelové vycpávky, ramínka, samostatné kalhotky ap. .

Na další fotce uvidíte koláž z druhého a třetího patra. To třetí, jediné, je zaměřené zčásti na muže, děti, home-decor. Tam jsem fotila bohužel nejméně, protože jsem pomáhala vybírat věci příteli, takže jsem cvakla jen část home-decoru. Zato zbylé fotografie jsou z patra druhého, kde uvidíte jednu ze stěn plnou spodního prádla, dále úžasné kosmetické taštičky a bižuterii, která zde byla zhruba od 4 - 10€. V globálu ale většina náhrdelníků stála 5€.


Závěrem koláž s detailnějšími fotografiemi jednotlivých věciček



Dnešní článek ale tímto nekončí, pokračujeme dále a podíváme se, copak mají v místních drogeriích Müller a DM.

Astor má v Müllerovi novou kolekci laků, musím uznat, že vypadaly velice pěkně a i Essence která u nás dost pokulhává a dostane se k nám jen zlomek limitek zde byla dokonce 3x.


Má oblíbená P2 značka a momentální kolekce. Držela jsem se a nakonec jsem si odnesla jen řasenku. V německém DM měli také nové Colorama laky s krásnými třpytkami. Tak schválně, jestli dorazí i k nám..



Od Catrice mě zaujala momentální edice VIENNART, která měla pěkné stíny. V Müllerovi jsem zahlédla zlevněnou sadu od Sally Hansen na gelové nehty bez UV lampy a nezapomněla jsem vyblejsknout i čokoládku v zebřím obalu.



Co mě zaujalo, ale zároveň mi to přijde jako pěkný nesmysl, jsou tyto " nakreslené řasy", které si máte přiložit k těm svým, pokud zrovna u Maybelline vybíráte novou řasenku. Nápad pěkný, ale každý máme řasy přeci jiné, takže namalovaný vzhled, který by řasenka měla udělat nemusí být stoprocentní.



V Müllerovi mimo jiné byli velmi dobře zásobeni VS spreji, takže když budete chtít nějaké z nich očichat, než si je pořídíte, tohle je to správné místo =)



Závěrem má maličkost s taškami z PRIMARKU. Na odhalení, co bylo v nich, se můžete těšit už brzy.



Já jsem si na otázku odpověděla článkem. Ano, za mě to rozhodně stojí a určitě se sem budu ráda vracet =)

Závěrečné otázky na vás:
Byli jste se už podívat v PRIMARKU?
Pokud ne, chystáte se?
Nebo je to pro vás krám, který vás nechává chladnými =)

Písněte mi v komentech, jak se vám z fotek líbí (pokud jste tam nebyli osobně) a na co byste se šli případně v takovém krámu šli podívat jako první.

kkiss

12 komentářů:

  1. ráda bych někdy zkusila, ale nemám to zase tak blízko, jak bych potřebovala
    ale je tam opravdu jiná móda nebo to je jako tady, že člověk neví v jakém obchodě je, pže všechno oblečení je stejné nebo hodně podobné?

    SISTERSHOODS

    OdpovědětVymazat
  2. Děkujeme za nahlédnutí :) Primark bych ráda navštívila, pravděpodobně ten vídeňský, protože ho máme blíže :)
    Jsem zvědavá, co sis koupila!!! :*

    OdpovědětVymazat
  3. V Primarku jsem ještě nebyla, ale chtěla bych tam :). Minule už jsme se o tom s kamarádkou bavily, že pořádně našetříme a pojedeme utrácet :D. Jsem moc zvědavá a už se těším, až nám ukážeš, co sis koupila
    Primark jak tak vidím z fotek, to by byl pro mě ráj :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám Primark vážně ráda. Některé věci, např. šaty a topy mám dokonce i třeba několik let. Já jsem si ale z něj oblíbila ty super módní novinky, které tam mají vždycky dřív než v jiných obchodech a mnohem levnější. Kvalita je dle mého srovnatelná s ostatními řetězci. A dárky se tam nakoupí perfektní :-)

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  5. V Primarku jsem ještě nebyla (ano, mám trapáskovitý pocit :D), každopádně bych tam nechala majlant :D vybrala bych si z každé fotky něco, třeba pro ty zlaté lodičky bych i vraždila :D ba ne, napsala bych si o ně Ježíškovi :)

    Victoria´s Secret - Vánoční Giveaway

    OdpovědětVymazat
  6. Ja mám primark rada :) aj keď u nás nie je. Bola som v ňom v anglicku a za tie ceny si myslím že je skvelý :))

    http://lovelybeautybook.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  7. jééé do Primarku bych jela hned, krása!

    OdpovědětVymazat
  8. V Primarku jsem byla před vánocemi a byl to úžasný mega nákup...za mě doporučuji. ...zítra jedu na výprodeje a už se mooc těším. .

    OdpovědětVymazat
  9. Primark mám velmi ráda, dají se v něm nakoupit super věci relativně kvalitní za pár šupů. Snad jediné co se mi na Primarku nelíbilo nikdy jsou jeany, prostě za mě trochu hrůzka. Myslím si že ale oproti New Yorkeru který má oblečení drahé a většinou nekvalitní je Primark zlatý grál. Kosmetika jak říkáš je kolikrát tak pěkně zabalená a nikdo neřekl že stojí 2 eura. Koukala jsem na štětce a náhodou mi nepřijdou kvalitou o moc horší než je třeba Ebelin. V Drážďanech jsem nebyla ale ve Španělsku jsem v něm byla v Barceloně a Castellonu jednou a dvakrát v Madridu, který je teda grandiozní.

    OdpovědětVymazat
  10. V primarku už jsem byla v Anglii a bylo to tam super. Určitě to stojí za to.

    OdpovědětVymazat
  11. Holky, nemáte náhodou některá zkušenosti s eco korejskou kosmetikou?
    Kamarádka mi to doporučila, že je to prý perfektní, ale nemám s tím
    žádné zkušenosti a i na internetu se to těžce hledá, natož pak nějaké
    recenze a zkušenosti. Našla jsem třeba toto: https://ecokoreanbeauty.com/ Neznáte to někdo?
    Děkuji moc a hezký den,
    Lucka

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*