středa 19. listopadu 2014

Šedá, hnědá, fialová (outfit)

To jsem zas jednou nevěděla, jak nazvat tento outfitový článek, tak jsem použila prostě jednotlivé barvy a basta =D

Také se vám stává, že nemáte fantazii na vymýšlení názvů?
Zvolila jsem naprosto pohodlné kousky, které se nakonec i barevně pěkně podpořily a hlavně jsem poprvé nasadila svou čepku. Ne, že by byla taková zima, ale lehce pršelo, tak jsem si ji prostě vzít musela, abych vyzkoušela, jaká bude =)

Na sobě mám tedy boty, kabát a kabelku v hnědém odstínu, noname kalhoty v klasické černé, bílé triko s krajkovaným fialový topem NY a jako dominantu noname šálu v kombinaci fialová a šedá a čepičku ze slev FF.






Doufám, že se vám bude outfit líbit =)

kkiss

4 komentáře:

  1. Ach ty tvoje krásné vlasy! :) Sluší ti to.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, moc děkuji =) To mě moc těší, že se Ti líbí =)

      Vymazat
  2. Ty jsi kráska Andrejko! :) Ta čepice se mi moc líbí
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, ty jsi zlatíčko, moc Ti děkuji, lichotí mi to!

      Vymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*