úterý 11. listopadu 2014

Burgundy šelma (outfit)

O víkendu se opět udělalo jeden den nádherně,

takže jsem vám stihla i vyblejsknout outfit, který jsem měla.

Nové noname triko se šelmou mi ihned padlo do oka a protože je z velice příjemného materiálu, oblékla jsem ho hned dvakrát za sebou. Tentokrát jsem doplnila svou oblíbenou burgundy v podobě teplého svetru z C&A, noname kalhotami, hnědými botkami s lebkami, noname kabelkou, slunečními brýlemi z Chorvatska a dobrou náladou.

V těchto jednoduchých a pohodlných outfitech se v posledních dnech cítím nejlépe. Výraznější barvičky odkládám teď stranou a držím se spíše zemitých tónů, nebo právě mé oblíbené burgundy.




S podzimem na mě doléhá i ta brzká tma, takže jsem poslední dobou nějaká unavenější a bez energie. Což mě pěkně štve a bojuji s tím, jak jen se dá. Školu sice nemám naštěstí celý týden, ale i tak je to někdy dlouhé a táhne se to.

Jak to máte s podzimem vy, pociťujete nějak brzkou tmu a úbytek energie?

kkiss

4 komentáře:

  1. Outfit je super, moc se mi líbí :) Já zatím žádnou únavu ani nic podobného nepociťuju, takže super
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už jsem na tom trošku lépe, avšak počasí je čím dál tím horší. Už snad 4 dny vkuse u nás stále jen prší =/

      Vymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*