úterý 25. listopadu 2014

Čím ženu potěšit pod stromečkem aneb mé návrhy na dárky 1.díl

Jak jsem se zmínila v jednom z článků, přemýšlela jsem, že bych pro vás připravila pár rad, co koupit k Vánocům svým blízkým.

Přemýšlela jsem, jak to pojmout a nakonec jsem se rozhodla, že vám ukáži, co by se třeba líbilo pod stromečkem mě, co bych zároveň koupila svým blízkým a co jsem už koupila =)
Zaměřené to bude tentokrát na nás, ženy. Článek jsem chtěla publikovat až ve středu, ale protože přesně včera to byl měsíc do Vánoc, rozhodla jsem ho publikovat "den po".

Abych tu jen nevypisovala, co bych pořídila, vyrazila jsem do krámů a omrkla jsem, co kde mají. Uvidíte tedy rovnou fotky z krámů, ve kterých dané věci můžete sehnat. Bohužel jsem fotit nezačala hned na začátku a trošku toho lituji, protože například v takovém Yves Rocher mají opravdu nádherné dárkové kazety s tělovou kosmetikou. Třpytkaté pěny do koupele a nádherně vonící krémy na ruce mě naprosto očarovaly a myslím si, že by mohly i mnohé z vás.

Jako první vám ukáži duo, které jsem pořídila své kamarádce. Já sama miluji hrníčky a čím je originálnější, tím nadšenější sem. Kamarádka má ráda růžovou, takže volba barvy byla jasná, navíc se mi moc líbilo neotřelé zdobení hrnečku jako takového. K tomu do teploučka vtipné papučky ve tvaru prasátek. Obě dvě věci seženete v Pepcu.



Když zavítáte třeba do DM, naleznete tam spousty pěkných dárkových balení tělové kosmetiky, mrkněte do následující koláže, kde jsem se snažila nafotit i ceny jednotlivých balíčků.


Velice mě zaujal také tento gelový sprcháč ve spreji =)


Skvělou věcičkou, kterou potěšíte nejen nos, ale i zrak jsou tyto sprchové gely. Fotku tu mám jednoho, malinového, měla jsem ještě kiwi, ale ten bohužel v DM neměli. Sprcháče obsahují drobné třpytky a opravdu božsky voní.


Po dlouhé době jsem také zavítala do Takka, kde mají kupodivu krásné náhrdelníky a doplňky, posuďte sami. Já bych si tedy vybrala. Ceny od 119,- (sleva) po 299,-.



V F&F, které je součástí Tesca, mají také spousty krásných šik věcí, které by mně osobně udělaly radost. Původně jsem byla zhrzená z cen, ale ty postupně šly dolů a tak tam nyní tyto šálky seženete za cca 200,-, stejně jako čepičky, rukavičky a jiné parádičky =) V pravé části pak můžete vidět triko z H&M, pro ty, ktré mají rády krajku jako já. Cena tuším 249,-.


Věc, kterou určitě neurazíte a buď rozšíříte sbírku, nebo započnete závislost... YC vosk, nestojí tolik peněz a udělá tolik vůně. Já jsem zvolila pro jednu ze svých kamarádek "startovní balíček" - aroma lampičku a vosk =) Navíc vánoční kolekce je úchvatná a myslím, že nemůžete jen tak sáhnout vedle.


Pro dnešní den se s vámi rozloučím a doufejme, že se v brzké době můžete těšit na pokračování - třeba zaměřené i na pány.

Snad se vám něco zalíbí a třeba hlavně pomůže při nákupu Vánočních dárků =)

kkiss

2 komentáře:

  1. Skvělý článek, ten se mi moc líbil :) Je super, že takhle vyfotíš ty věci z obchodu
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  2. Super tipy, já už mám skoro všechny dárky nakoupené a ty které ne, tak jsou to konkrétní věci, které nosím v hlavě. Jinak věcičky, které navrhuješ by mi rozhodně udělaly radost a potěšily mě. Takže pokud někdo váhá, tak mě by se ty dárky taky líbily :)

    Victoria´s Secret - Vánoční Giveaway

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*