úterý 4. června 2019

Jarování aneb zatočte s mastnotou


Hola, hola!

Recenze volá :D
Nebojte, škola ne.. Ne tedy alespoň u mě.

Tentokrát jsem se účastnila opět výběru ambasadorů pro projekt s Jarem, který na trh přišel s novinkou v podobě okamžité mycí pěny.
"Jo, to potřebuju zkusit", pomyslela jsem si. A ono se poštěstilo.

O co tedy vlastně jde.
Jak jsem psala výše, tak o Jar - logicky tedy mycí přípravek na nádobí s tím rozdílem, že z nádoby si člověk na houbičku nevymáčkne barevné mýdlo, ale rovnou pěnu! Aha! A to mě zajímá, jak tohle bude fungovat a odmastí to vůbec zaneřáděné nádobí?
Na obličej a jeho čištění už několik značek, které svůj produkt v nádobě měli normálně tekutý a po zmáčknutí pumpičky se přetvořil v pěnu.
Co vám budu, mně se to líbilo a moc mě to bavilo :)
A v totéž jsem doufala právě u tohoto nového jaru.


Jak ho nejlépe vyzkoušet než uvařit nějaké dobré jídlo, které pořádně zašpiní nádobí - pořádnou vrstvou mastnoty a připečeniny. Kdyby mi měly dojít nápady, tak mi z trnd poslali i kuchařku, ve které bylo několik receptů. Občas se mi stává, že nemám fantazii ve vaření a tak točím stále to stejné dokola, ALE! Tentokrát budu mít zase něco, co mi pomůže rozšířit obzory :)

A teď k samotné pěně a prvním dojmům..
Jar jako takový, alespoň dle mého názoru, má na trhu vybudované dost silné jméno - možná díky výstižnému, krátkému názvu a také spojitosti se "zelenou sílou" účinnou proti mastnotě.
Je to ale ve skutečně tak?

První dojem - nadšení! Moc se mi líbí pumpička, jelikož jen přiložíte hadr/houbu a stlačíte, nemusíte pracně otáčet lahev a čekat, kdy se (v případě, že produkt už nějakou dobu používáte a není zcela plný) sesune potřebné množství k hubičce a vymáčkne se... To je fakt bomba!
Mile mě překvapila pěna, která je celkem jemná (ne, že bych čekala nějaké obr bubl
iny), spíš jsem nevěděla, jakou pěnu čekat a tahle konzistence byla milým překvapením.
Co vůně? Tady jsem celkem čuměla :D, protože je docela dost silná. Úplně nevím, zda mi to evokuje klasický JAR tak, jak ho znám. Každopádně jediná vůně mi moc nesedí, ale není to nic, kvůli čemu bych produkt nedokázala používat a nějak hodně mi to vadilo.
A co vás všechny zajímá asi úplně nejvíc? Mytí, jak si stojí.
Možná to bude vypadat, že jsem podplacená, ale opět SUPER! Sama jsem tomu moc nevěřila - že pěna dokáže odmýt větší nános a zbavit se mastného povlaku, ale opak je pravdou!
Pracuje se s ní velice dobře, jakoby díky napěnění byla aktivována a více účinkovala - než klasický přípravek v jeho podobě, kterou má běžně.
Ruce v žádném případě nevysušuje, takže člověk se nemusí při delší době nad dřezem bát, že bude mít varhánky a ruce jako sušinky.

Sakum prásk, tahle novinka obstála na výbornou a jestli toužíte zkusit něco nového, vřele doporučuji. Myslím si, že minimálně 9 z 10 bude spokojeno :)
Jsem také upřímně zvědavá, jaká další konkurenční značka se začne opičit a přijde s něčím obdobným.

Pokud tuhle vychytávku vyzkoušíte, sdělte mi své pocity dolů do komentáře nebo na mém instragramu.

kkiss

Žádné komentáře:

Okomentovat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*