sobota 3. ledna 2015

PRIMARK slevy - co jsem pořídila

Krásný sobotní den =)


Včerejší den jsem strávila z větší části v Německu a to konkrétně v Drážďanech, kam jsme se s rodinkou a přítelem vydali na povánoční výprodeje. Jelikož jeden z Ježíšků si nevěděl rady s dárky, dostala jsem penízky, za které jsem si mohla nakoupit co jen jsem si přála.
Každý rok jsem dělala jednu a tu samou chybu a to tu, že jsem nepočkala na ty největší výprodeje a vždycky zaplakala nad výdělkem...
Tentokrát jsme si to ale načasovali skvěle a vyrazili v ten pravý čas.

Jelikož se o tom přesvědčujeme rok co rok, že těsně po Novém roce jsou ty největší výprodeje, domluvili jsme se na skromném Ježíškovi - což stejně tak úplně nevyšlo =)) - a že si pak uděláme radost - především z řad oblečení - ze slev.

Neměla jsem nic konkrétního, co jsem si přála. Vlastně možná jo, jednu jedinou věc, kterou jsem si nakonec stejně nepořídila - novou kosmetickou taštičku.
Trošku mě mrzí, že jsem si ji nepořídila, ale místo toho jsem si pořídila spoustu krásných věcí doslova za hubičku. Nejdražší věcí, kterou jsem si pořídila byla koženková bunda za 9€.  Takže asi porozumíte mému nadšení ze slev.
Největší výzvou celých nákupu bylo to, že jsem si žádný kousek až na bundu nevyzkoušela... Ty fronty na kabinky byly tak odstrašující, že jsem to zkrátka riskla...
U většiny věcí vám napíši původní cenu a cenu konečnou po slevě, aby vám byl zřejmý rozdíl. Nejvíce věcí jsem si koupila právě v Primarku, takže je název článku věnován jemu. Mile mě ale překvapili s bižuterií v H&M, kde jsem pořídila nějaké náhrdelníky, které zde také uvidíte.

Jdeme tedy na to.

Nejroztomilejšími věcmi, které jsem si pořídila jsou určitě tyto dvě. Pyžámko se sobem a úžasnými kalhotami a nejroztomilejší panda-ponožky na nožky.
Pyžamo - 10€ 5€
Ponožky - 2,50€ 1€




Jsem cetkoholička a jsem tím asi pověstná. Proto když se někde objeví výprodeje za 1-2€, nedokáži odolat. Tentokrát jsem nakoupila náhrdelníky jak v Primarku, tak v H&M, kde probíhala sleva 1€ za kus.

Zlatý náhrdelník s modrým H&M  - 14,95€ - 1€

H&M - 14,99€ 1€


Primark - 5€ 2€


Primark - 4€ 2€


U cetek a roztomilých věcí ještě chvíli zůstaneme. Málem bych zapomněla na třetí nejroztomilejší věc včerejšího nákupu a to na tyto krásné psí papučky. Nu a další pár náušnic plus pouzdro na tablet - vše ve slevě a foceno vše dohromady i s doplňky již výše zmíněnými.

Vše Primark
Psí papuče - 3,50€ 1€
Náušnice peříčka - 1,50€ 50centů
Náušnice triangl - 1,50€ 50centů


Pouzdro na tablet - 5€ 2€


Teď se přesuneme doslova do květinové části. Květinový potisk miluji a je to vidět i na mém nákupu. Opět vše z Primarku

Tento úžasný šátek jsem si chtěla pořídit i za původní cenu, ale vyplatilo se počkat.

Šátek - 4€ 2€


Květované triko - asi 10€ 5€


Sukně s květy - 10€ 1€



Květované šaty - 16€ 5€


S květinami končíme a přesouváme se k dalším kouskům.
Tohle tričko bylo první v mém nákupním koši, ale bohužel nemělo cedulku, takže vám neřeknu, kolik stálo před.

Triko s flitry - 3€



Jarní bundička v light blue barvičce byla nejdražším kouskem mých nákupů, ale absolutně toho nelituji. Zprvu to vypadalo, že je přítel do ní zamilovaný více než já.
Jinak na koženkové bundě jsem si všimla často používaného slevového fígle, který spočívá v tom, že na konečnou cenu po slevě dali, že původně bunda stála 30€ a nyní 9€, když jsem se však podívala na úplně původní cenu, zjistila jsem, že skutečná plná cena byla 21€ a ne zmiňovaných 30€. Docela dobrý fígl, jak v lidech vzbudit pocit veliké slevy, že?


Koženková bunda - 21€ 9€


Žlutou halenku s přišitým řetězem kolem krku měli ještě v růžové, ale já sáhla po tomto kousku.

Halenka - 9€ 3€



Posledními dvěma kousky je tato kraťaso-sukně s károvaným vzorem a červená jednoduchá košile.

Červená košile - 13€ 5€
Kraťaso sukně - 12€ 5€


Tímto můj velký slevový speciál končí. Krom oblečení jsem si pořídila také 2 kosmetické novinky, které budou zase v samostatném článku =)
Postupem času se samosebou můžete těšit na představování jednotlivých kousků v outfitech.

A co vy a slevy? Čekáte na ně, nebo nakupujete za plné ceny a je vám to jedno? Líbí se vám nějaký z mnou pořízených kousků?

kkiss

14 komentářů:

  1. Veľmi sa mi páči bundička a červená košieľka:-) Tiež sa najviac teším z vecí, ktoré sú nielen pekné, ale aj za dobrú cenu, a ak mi navyše vydržia roky, tak to sú tie najlepšie nákupy!!:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, nakoupit za málo peněz a ještě mít ty úlovky i několik let, tak to je teprve výhra =)

      Vymazat
  2. Velmi pekne obleceni. Jo ja do Primarku chodim rada.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Strašně se mi líbí kousky, které sis koupila :) Super nákupy
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  4. To su krásne kuusky..:) To pyžamo a pandoponožky su ták rozkošnéé..:-) Primark je super !! :)

    OdpovědětVymazat
  5. No to pyžamo a ponožky jsou sladký, to bych brala hned. A hodně se mi líbí i květovamé šaty.
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  6. Moc hezké nákupy! Zrovna mám na blogu článek z nákupu v
    Primarku :)

    OdpovědětVymazat
  7. krásne šaty :) a čo sa týka bižutérie ja sa riadim krásnej bižutérie nikdy nie je dosť :)

    OdpovědětVymazat
  8. Nejvíc mě zaujala bižuterie, za tu cenu je to zadarmo. Navíc tak krásná :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné věci :) asi budu muset zase spcáhat nějakou akci a s pítelem do primarku vyrazit :)ale až tam budu já, tak zase určitě žádné slevy nebudou :(:D
    nejvíce s emi asi líbí náhrdelník se starorůžovou broží uprostřed, zlatý. Opravdu krásné kousky :)
    PinkPomegranate

    OdpovědětVymazat
  10. Ja som bola v Primarku pred zľavami a išla by som aj teraz, ale bojím sa, že by ma cez víkend ušliapali :D.

    OdpovědětVymazat
  11. Moc pěkně sis vybrala a za parádní ceny:) Mě se nejvíce asi líbí ta modrá koženková bunda, ta je parádní a když vezmu že jsem si podobnou kupovala loni za cca 9 stovek, tak je mi to normálně líto:D Jinak do Primarku konečně pojedu také toto léto, moc se už těším. U nás za takové ceny nakupuju tady http://www.topsleva.cz/ na netu, kde mají taky pěkné věci a slevy.

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*