pátek 7. listopadu 2014

Královna příroda (outfit, fotografie)

O státní svátek,

který byl minulé úterý, jsme si udělali s přítelem výlet na jednu rozhlednu.

Už cesta samotná byla zážitkem, protože všude kolem to sršelo barvami podzimu, cesty vypadaly doslova jako pohádkové, jen teploměr ukazoval velice málo stupňů.
Musím říct, že podzimní příroda je snad to nejkrásnější a nejbarevnější, co člověk může vidět. Hrátky přírodou jsme pozorovali i samotnou cestou na rozhlednu. Přestože byla zima, tak jsme si užívali čerstvého vzduchu, který nám doslova roztahoval plíce svou čistotou.


Litovala jsem, že jsem s sebou neměla foťák, ale pouze telefon. I tak jsem fotila jako divá a proto tu dnes bude celkem hodně fotek.

Cestou necestou tam někam do hor...



Na sobě jsem měla už zimní kabát z C&A tuším, k tomu noname šálu s bambulkami, své oblíbené bordó noname boty a kabelku ze styloveonline.cz .







Cestou necestou krásami přírody jsme šli na rozhlednu. Paprsky slunce dělaly neskutečné věci... 





Pomalu se nám v dáli začala ukazovat rozhledna.


Výhled byl v lehké mlze, takže fotky záměrně nepřikládám. Každopádně jsem moc ráda, že jsme tento výlet podnikli.

Závěrem už jen jedna fotka "toulky přírodou s mým drahým".


Co vy a procházky přírodou? Máte je rádi, podnikáte je?

kkiss

7 komentářů:

  1. Moc hezké fotky :) Sluší ti to!

    OdpovědětVymazat
  2. Veľmi pekný príspevok, fotky sú krásne, len tak ďalej :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, tento den se opravdu vyvedl a i s ním fota =)

      Vymazat
  3. krásne fotky. Táto jesenná príroda vytvori naozaj očarujuce prostredie. Prechádzky milujem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem moc ráda, Zuzi, že to vidíme stejně =) Přesně, ta kouzla přírody jsou někdy až neuvěřitelná!

      Vymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*