středa 5. listopadu 2014

Síla květin

Asi jako většina žen, miluji květiny.

Pravidelně jsem je dostávala především na mé narozeniny, kdy jsem si tento okamžik náramně užívala a užívám doteď.
S květinami a jejich dostáváním se to ale také změnilo díky mému příteli, spřízněné duši, která mi je daruje celkem pravidelně a častěji, než jednou za rok na narozeniny.

Nejčastěji dostávám malé pugétkové růže. Miluji je, jsou naprosto překrásné a ve váze vypadají dokonale. Jelikož zbožňuji všechny barvy, nemám zcela vyhraněný typ ani u růží. Miluji ale například na jaře v létě ty žluté a oranžové a naopak na podzim tmavší jako jsou červené a tmavě růžové.


Poslední květinou byly tyto baby pink růže, které jsem dostala společně s úžasnými náušničkami. Říkejte si co chcete, ale dokáže mi to prozářit celý den a toto gesto pro mě mnoho znamená. Dříve jsem to nezažívala, takže si to užívám plnými doušky a nesmírně si toho vážím.


Květiny - především od muže -> partnera - mají pro mě nesmírně silné pouto. Vyjadřují pro mě lásku, spřízněnost, hrdost. Možná se budete divit, ale ne všichni muži mají tu kuráž, aby své slečně/ženě koupili jen tak květiny a předali jí je. Je dokonce spousta takových, kteří se zkrátka stydí, nebo je to ani nenapadne. O to více jsem šťastná zato, že má spřízněná duše to dělá sama od sebe.


Květina je pro mě symbolem lásky, který řekne více než mnohá slova...

kkiss

6 komentářů:

  1. Růže je krásná :). Když dostanu kytku od přítele, tak mi udělá taky hroznou radost a je to takový krásný dárek nebo když mi ji někdy dal jen tak pro radost :).
    A náušnice jsou taky moc pěkné :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  2. Řezané květiny naprosto miluju a zrovna nedávno jsem dostala malou kytičku karafiátků od brášky, no skoro jsem brečela dojetím :-)
    Nejraději mám asi tulipány, ty opravdu zbožňuju. Ale každá květina je krásná :-)

    http://mydiarymyjourneymylife.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Máš úžasného přítele, Andrejko a on má zase tebe jako úžasnou přítelkyni :* Růže jsou překrásné, taky miluji květiny a vždy to pro mě hodně znamená, když nějaké dostanu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Růže jsou nádherné♥ Já dostala před týdnem růži a přítel mi tím udělal nesmírnou radost, tím víc když jsem to vůbec nečekala :-)
    Thoughts by Lucys

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné růže, taky mám ráda květiny v pokoji :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*