pondělí 4. ledna 2016

Vagabond style (outfit)

Nemohla na sebe dlouho nechat čekat.. Myslím má nová O bag a outfit s ní. Dnes ji budete moci vidět poprvé s outfitem a bohužel, opakovat se tu bude od této doby celkem často, protože jsem teď netahala téměř jinou kabelku, než právě novou, plastovou, šedou krásku.

Jste-li její příznivci nebo nikoliv, nevadí. Každý máme vkus jiný a proti gustu.. Znáte to.. Já jsem jí velice dlouhou dobu nepřikláněla žádný význam a moc jsem ji ani "nestudovala", ale postupem času, jak se jejími obrázky začaly plnit instagramy a další portály, začala mě zajímat čím dál víc. V tu dobu jsem ale neměla chuť si něco takového pořizovat, protože kolem toho byl obrovský boom. Počkala jsem si tedy v podstatě, až to vše opadne a napsala Ježíškovi =) A ten mi ji nadělil. Barva byla jasná, letos (vlastně minulý rok, panejo, to je divné), jsem si oblíbila šedou barvu, ve které jsem si snad pořídila všechny možné kousky oblečení. No a i kabelku jsem dostala, maličkou do ruky, kterou si možná budete pamatovat z jiných outfitů. Načež jsem si řekla, že právě v šedé barvě by se mi líbila nějaká praktická - plastová - a tak jasná volba padla na O bag. Šíleně se mi líbí i pudrově růžová kráska, která je ale vhodnější na jaro a léto, takže uvidíme časem, jestli nepořídím další tělo a případná ucha...

Proč jsem outfit nazvala tak, jak jsem nazvala? Nevím proč, ale v poslední době jsem si oblíbila vrstvení a čouhající cípy zpoza kratší bundy. Tohle je jeden z těch případů. Variací jsem zkusila několik a postupně bych vám je všechny tady na blogu představila. Protože se jedná o zemité barvy, tak jsem to pojala tak trošku jako vagabond style, který mi to evokuje.

Krom šedé O bag mám na sobě šedé polobotky z Primarku a zbytek noname věcí. Super kup byl dlouhý svetr s asymetrickými cípy z Kiku, který jsem ukořistila ve slevě za krásných 159,-. Na O bag jsem připevnila černou bambulu, přijde mi, že se k tomu hodí jako prdel na nočník.



Nehty jsem měla zrovna nalakované pískovým lakem v modré barvě. Na prsteníčcích jsem se pokoušela o něco, co mělo alespoň připomínat vločky, bohužel... moc se nezadařilo a takto to dopadlo =D



Vlasy jsem nechala rozpuštěné a ozvláštnila jsem je copánkem, který jsem zkroutila do tvaru, který by měl připomínat květinu.



Z prvního outfitu s O bag by to bylo vše a já se budu těšit u dalšího článku.
kkiss

24 komentářů:

  1. sluší ti to :) já mám Obag ráda a zase se těším na jaro, až ji vytáhnu :)
    outfit: holiday is over

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji, mam z ni radost a nejspis si sbirku barev rozsirim :)

      Vymazat
  2. Obag nie je z gumy ale plastu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja ji rikam plastova, ale je to nejaka specialni smes, kdy vyrobce o ni konkretne pise: tělo kabelky vyrobené ze speciálního materiálu EVA, který je vodotěsný, omyvatelný, měkký a lehký. Vybrat si jej můžete ve dvou velikostech, a to STANDART (větší) a MINI a ve dvaceti různých barvách. ;)

      Vymazat
  3. Hezký outfit, moc se mi líbí botky :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  4. Jednim slovem, dokonale! :-)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  5. Obag je fakt parádní,zvažuji o tom, že si jí pořídím :D Ta růžová je také pěkná,ale ke mně tyhle barvy moc nejdou :) Celý outfit je super a krásný lak na nehty :)

    ROSEMDIARY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za Tvůj komentář. Obag jsem si zamilovala, opravdu oceňuji tu variabilitu. Já barvy můžu, ale teď na zimu bych je moc neužila, ale na jaře nebo v létě ještě do nějaké zářivé půjdu :)

      Vymazat
  6. Ach, já chci tu O´bag a ty tvoje nehtíky jsou parádní :-)


    Nela z Beauty Charm

    OdpovědětVymazat
  7. Tobě to zase hrozně moc sluší, já si nemohu pomoct. Károvaná šála, to je to co tomu dodává šmrnc a přívěšek na kabelce vypadá opravdu jak píšeš :-) O bag se mi jednu chvíli líbil hodně až jsem plánovala koupi ale nakonec má mysl změnila obzory a tak už nějak na koupě nemám chuť, třeba to přijde. Mě se tahle kabelka hrozně líbí jako plážovka. Prostě mě ty gumové potvory evokují léto, pláž, moře.. Ach, už aby bylo léto..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, Terez. Mám obrovskou radost, že se Ti takhle líbí. Určitě si chce počkat, až přejde to velké šílenství, nebo až v sobě budeš mít pocit, že ji zkrátka chceš a nutně potřebuješ :D pokud ne, ber to tak, že Ti není souzená a určitě si pořídíš nějakou jinou :) Musím souhlasit, také mi evokují spíše léto a pláže, ale v tomto barevném provedení se mi líbí právě i do studeného zimního počasí :)

      Vymazat
  8. Odpovědi
    1. Mockrát Ti děkuji, jsi skvělá zato, co mi tu píšeš, vážím si toho :*

      Vymazat
  9. Andrejko opäť som uchvátená celým celučičkým outfitom :) Krásny šálik, svetrík, účes - opäť sa ti to vydarilo :)

    OdpovědětVymazat
  10. moc slusi !! ;-)
    ja jich mam doma 5 a miluju je :-D

    OdpovědětVymazat
  11. What colour is this bag?

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*