pátek 3. května 2013

6. Velký RaNDoM

Jak jsem se stačila nejedenou přesvědčit,

randomy jsou vám (stejně jako mně) velice blízké a máte je rádi =)

Proto jsem neváhala a fotila ostošest a tak se dnes můžeme vrhnout na další smršť fotek za poslední týdny...

Dostala jsem svou osobní Coca Colu se svým jménem od své bruneťátské přátelkyně,byla jsem z ní naprosto mimo!!



I přesto, že jsem se dala na zdravější stravu, hřešit se musí. Mc Sundee kokos a čokoláda.



Koupila jsem si nový (dle mě předělaný LoveStar) časopis a dala si do nosu můj nejoblíbenější RedBull z nové kolekce.



Vyhrála jsem svou 1.Giveaway a hned jsem si náušničky musela vzít na sebe =*



Tyhle doplňky mi utvořily jeden ze školních dnů =)



Fialové nehtíky a kamínky ve tvaru kytiček



Moje malá potvůrka.. Sedí jako velká BOSSice =D



Takhle to dopadá, když mám chuť na modré nehty a nevím, kterou barvu zvolit..



Já a má věrná uličnice =*



Jeden ze dvou nových, ostnatých miláčků =)



Dali jsme si do nosu vínečko...



.. a také dobré jídlo.. Po dlouhé době s přáteli =)




Modrá je dobrá a už je tomu tak...



Zlaté doplňky..



Černá a třpyt



Vínečko bílé... S blonďatou přátelkyní



V pořadí již 6.Random je za námi.
Jak se vám fotky líbí?

kkiss =*

15 komentářů:

  1. Kde jsi prosím koupila ten modrý obal na mobil?:)

    OdpovědětVymazat
  2. Andrejka ako je možné to s tou coca colou??:-o

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Normalne zacali vyrabet sarzi i pro me :D Ba ne.. Dostala jsem ji a je tusim z Billy :)

      Vymazat
  3. Všechny tvé randomy jsou pastva pro oči!!! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem teď zlatým doplňkům totálně propadla! A v kombinaci s tou královskou modrou, to je dokonalost sama! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Fotky jsem opět doslova zhltala, krááása :*

    OdpovědětVymazat
  6. Skvělé fotky!! Randomy zbožňuju. Ty modré lodičky jsou dokonalý a strašně se mi líbí ta společná fotka s kocourkem. :)
    Style Without Limits

    OdpovědětVymazat
  7. super fotky, radšej sa tu rozpisovať nebudem a tak v krátkosti naj naj je kocúrik, vínečko, červené náušnice...... :D

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*