čtvrtek 29. srpna 2013

Hippie čelenky - kde sehnat?

Pěkné odpoledne =)

Dnes tu jsem s dalším voláním o pomoc... Zamilovala jsem si hippie čelenky, které tři - možná čtyři, ale jednu nenosím, mám doma a miluji, ale chtěla bych rozšířit svou sbírku.

Nejsem moc fanynkou klasických čelenek, jelikož mám pocit, že mi moc nesluší, ale na některých slečnách se mi moc líbí.

Nevím moc kde tuto parádu do vlasů shánět a tak se obracím na vás s tipy a radami. 
POMŮŽETE MI?

Přikládám nějaké fotografie, jak si čelenky představuji, abyste věděli, o čempak mluvím =)











Také se vám líbí tato vlasová ozdoba?
Předem moc děkuji za vaše tipy!

KKISS

22 komentářů:

  1. Hrozně moc ti sluší! Beruško, některé z těch čelenek jsem viděla u nás, takže pokud je ještě budou mít, mrknu se ti po nich ;) :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuji, nejprve jsem si v nich připadala dost blbě, ale pak jsem si na ně zvykla a líbí se mi to =) Juaaa, to by jsi byla nejzlatější zlatí =* Dej mi když tak věděti.

      Vymazat
  2. Zamilovala jsem si hippie čelenky, které tři - možná čtyři, ale jednu nenosím, jsem si totálně zamilovala a chtěla bych rozšířit svou sbírku... četla sis po sobě tuto větu? :D a neber to prosím jako nějake vyrypování, tak to nemyslím :)

    Jinak takových čelenek jsem viděla plno ve velkých bižuteriích v Brně... nevím ale jak se jmenují... ale jsou v těch velkých obchodních centrech, jako Olympia a tak... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. =D cha cha, super postřeh =D Uplně v pohodě, evidentně jsem chtěla dokončit nějak větu, ale přetrhla se mi nit a tak jsem to takhle zkomolila =D Opraveno =)*

      Tyjo, budu se tedy muset po nich také mrknout..

      Vymazat
  3. Tu první jsem viděla v KiK..:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslíš ten copánek, nebo tu černou? Ten copánek právě mám, tak bych chtěla ještě něco jinčího =)

      Vymazat
    2. Jo aha, myslela jsem právě ten copánek, tak jedině jiný odstín..,-)

      Vymazat
  4. BEZVA článek!!
    hippie čelenky sháním už tolik měsíců!! Nikde nejsou! :(
    tak tenhle článek tedy budu ,,sledovat", protože mě to šíleně zajímá:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. =( To mi ani neříkej, tak snad nám tu někdo poradí, budu také jedině ráda!

      Vymazat
  5. Hippie čelenky jsou v Takku neonové,květinové za 50,- ve slevě.Verča :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? No super, moc děkuji za tip, co nejdřív se tam vydám!

      Vymazat
  6. já pár druhů hippie čelenek viděla v kiku za 25Kč :) zkus se tam podívat třeba je tam taky budou mít, já je viděla ve Starém Městě ;/ :)) Veronika

    OdpovědětVymazat
  7. A co ebay? Tam je mají za pár kaček :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No Ty jsi skvělá =D Já jsem přeci blondýna... Vřelé díky, už skroluji a vybírám! Děkuji moc =* Co já bych si bez vás, čtenářek, počala =)

      Vymazat
  8. Já jsem si nedávno kupovala jednu barevnou v NY :) Teď jsem viděla i jednu v Takku a ta mě zaujala, protože byla jakoby zatahovací na takovej korálek a dolu z těch provázků vláli pírka. :D No nevím jak to přesně popsat :D Myslím si, že ta s tou květinou by se dala klidně i vyrobit :) Jednou jsem taky takovou dělala :) Jo a vlastně jsem si jedny tenkrát kupovala v Kik za 25 Kč a byly tam čtyři neonové :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrat dekuji za tipy! Koukala jsem, ze je rada take nosis a vypada to fakt supracky cool :) Musim se tam dostat co nejdriv a to jak do Takka, tak do NY :) uaaaa, mozna zkusim nejaky DIY, snad se zadari :)

      Vymazat
  9. V H&M jich mají vždycky spoustu, určitě se tam podívej ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Tobě to tak sluší!

    Já si kupovala několik v DMku, ale zatím jsem si je nikdy nevzala:)..možná na zkoušku :)

    OdpovědětVymazat
  11. Viděla jsem v Kiku a pořídila tam tu copánkovou za 3 ,- ! :-)
    A zvu Tě na mou giveaway o balerýnky
    http://navesnici.blogspot.cz/2013/08/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  12. Je vidět, že jsou čelenky stále in... mrkněte na můj článek

    OdpovědětVymazat
  13. Většina těch čelenek je ale ve styllu 1. republiky, né moc hippie.. Ale jsou nádherný :3

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*