čtvrtek 24. října 2013

Rebarborový džus + novinky v kuchyni

Srdečně vás vítám u dnešního článku.

Abychom tu neustále neměli jen doplňky, oblečení a celkově módu s kosmetikou, rozhodla jsem se to dnes trošinku pozměnit.

Ještě než se na to vrhneme, bych se ráda svěřila s aktualitami posledních dnů. Nevím, copak to řádí, ale už to pomalu a jistě zasahuje i mě =/ Bolest v krku se dostavila předevčírem večer a včera jsem přes den popíjela teplé čajíčky, abych mohla následující dny fungovat.

Také vám přijde tak smutný ten pohled ven? Sice se říká, jak je podzim krásně barevný a bla bla.. Ale když se mrknete na tu mlhu venku, mokro, listí všude po zemi, lesknoucí se od průtrže mračen a celkově... FUJ! Ještě kdyby svítilo to sluníčko a listy stromů se třpytily v paprscích slunce, ale takto? ..

No, nebudeme si to kazit. Co jsem si pro vás připravila?
Jsem holka džusová a když zrovna ráno nemám čas/chuť na čaj, tak si s chutí vypiji sklenici džusu. V závislosti na hustotě ho buď ředím vodou, nebo nikoli.
Zkouším ráda nové věci a tak jsem minulý víkend v Německu nemohla nechat příchuť s Rebarborou. Syrovou rebarboru jako takovou chroupu ze zahrádky ráda, tak proč nezkusit takový džus. Navíc miluji kyselé...


No...
Přesvědčila jsem se, že i když jsem milovnicí kyselého, tento nápoj tedy opravdu není nic pro mě a už vůbec se nedá konzumovat ráno k snídani, alespoň to říkaly mé chuťové buňky =D
Co ale zase musím vyzdvihnout, že jeho chuť je opravdu připomínající vymačkanou šťávu z čerstvé rebarbory, což beru určitě jako plus. Já si ho ale znovu jistojistě nekoupím.
Abych vás neošidila o složení a veškeré info, které by mohlo posloužit případným zájemcům, kteří ho budou chtít vyzkoušet a posoudit tak jeho chuť sami, jsem se rozhodla vám ho nafotit ze všech důležitých světových stran =) Přijde mi totiž zbytečné opisovat věci, které vám zde mohu vyfotit a můžete se tak mrknout na složení, energické hodnoty ap. sami.





Zůstaneme v kuchyni.
Pořídili jsme si o víkendu mimo rebarborový džus také nějaké šikovné pomocníky.
Milujeme s mamušou pečení muffinků a tak jsme pořídily další košíčky, které na fotkách také uvidíte.
Důležitějším pomocníkem je ale "tunýlek na loupání česneku". Nevím, jak se to jmenuje odborným názvem, takže jsem to prostě popsala jak mi rypák narostl.
Viděla jsem to prvně na jedné návštěvě, kde jsem se dostala do kuchyně a vařila a byl mi nabídnut tento pomocník. Je to vlastně silikonový "tunel", do kterého vložíte stroužek česneku a jako kdybyste chtěli vyvalovat těsto na nudličku, jezdíte dlaní po něm na stole a mezitím se vám stroužek uvnitř zbavuje slupky.
Nejprve jsem tomu nevěřila, ale opravdu to funguje a ušetří vám spoustu času! Je to mžik a stroužek česneku máte připravený k použití.
Nevím, kolik tato věcička stojí, případně bych dole v komentech na požádání dodala cenu - až ji zjistím.




Abychom to nějak pěkně zakončili, tak jsem si vám dovolila vyfotit i naši novou mísu, která se šikne teď o halloweenském období třeba na křupky, brambůrky, anebo také játrovou paštiku, kterou do ní mamuša plánuje udělat. A proč jsem se vám rozhodla nafotit mísu? Protože není jen tak obyčejná, ale je ve tvaru mrkve, strašně veliká a prostě boží =D


Dnešní článeček tedy spíše z kuchyně, tak doufám, že pro vás tato změna byla příjemnou =)
Zajímá mě, jestli znáte výše zmiňovanou pomůcku na česnek a jestli byste vyzkoušeli rebarborový džus?

Těším se na vaše komentáře,
kkiss.

3 komentáře:

  1. Tu mísu "potřebuju" je užasná :D a na to loupátko česneku jsem taky koukala tady u nás ale taky jsem nevěřila že by to mohlo fungovat tak jsem ho nekoupila :/ krásný post z kuchyně!
    looromanova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. rebarborový džus jsem ještě nezkoušela..ale kyselé miluji, tak by mi mohl chutnat.. Ten tunýlek na česnek mám taky a je vážně fajn :) jen promnu a je to :) ..
    dala bych si ty pictácie -mňam!

    OdpovědětVymazat
  3. Ten džus bych docela i zkusila :D
    A jestli by si měla zájem, tak se můžeš podívat na naše první video, co jsme s kamarádkou natočili. :) Byli bychom opravdu rádi za každý like, komentář a odběr! :) http://www.youtube.com/watch?v=qE6XaEryf0A

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*