středa 17. září 2014

Pohoda do modra (outfit)

Krásný den při středě =)

Pohoda do modra byl outfit, kterým jsem na sebe oblékla ve spěchu, kdy jsem jela do Jysku pro nové šuplíčky na kosmetiku. Tedy řeknu vám, že sehnat něco, co by se mi líbilo na můj parapet a zároveň to splnilo má očekávání jak po estetické tak praktické stránce, byl tedy nadlidský úkol..
Nakonec jsem naštěstí sehnala, ne sice to, co jsem si úplně představovala, ale asi to nejvhodnější, co bylo sehnatelné.. Šuplíčky na mne čekaly poslední dva a již nyní v nich mám většinu své denní musthave kosmetiky, plus pár věciček navíc. Chystám se ale sehnat šuplíček ještě jeden, abych tam dala i zbylé věci, které se do něj nevešly.

Sáhla jsem po naprosto pohodlných věcech, oblékla jsem po celkem dlouhé době černé kalhoty a jinak vše ladila do modra. Svetřík je noname, jinak kabelka H&M a mokasíny mám z Kauflandu =)






Dnes již půlka týdne, takže pracujícím se lomí týden, ať vám to utíká.

kkiss

8 komentářů:

  1. Strašně moc Ti to sluší! Kočka, takovouhle modrou mám ráda moc
    BLOG BY VERU

    OdpovědětVymazat
  2. Hezký outfit, tahle modrá ti moc sluší :)

    http://recenzekamsepodivas.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Moc ti to tu sluší! :-)
    http://lucysshortblog.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělý outfit hlavně ten svetřík je úžasný, moc se mi líbí!:)

    http://sunstreetbymonica.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Všem vám, krásky, mockrát děkuji =) Těší mě, že se i tento "běhací" outfit tak líbí =) Vašich komentářů si nesmírně vážím!

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*