pondělí 6. října 2014

Guess peněženka (dárek k narozeninám)

Slíbila jsem vám,

že si připravím nějaké ty článečky o svých narozeninových dárcích... Rozhodla jsem se, že nebude jen jeden, jelikož nějaké se hodí dát dohromady. Dnes přicházím s prvním a to s peněženkou.


Dříve jsem měla třeba 2-4 peněženky (většinou za pár korun), které jsem docela často střídala a bavilo mě tak měnit jejich image. Jak jsem ale dospívala, zjistila jsem, že potřebuji něco praktického a co vydrží a měnit se mi chtělo vždy když jsem viděla opravdu nějakou bombu, nebo až ve chvíli, kdy došlo u peněženky k nějaké újmě - utrhnutý zip, rozpadající se přihrádka ap. .

Tento rok jsem několikrát zvažovala koupi nové peněženky,ale vždy jsem odolala a říkala jsem si, že na narozeniny dostanu nejspíš nějaké penízky a pak si pořídím peněženku trošku pořádnější. Nejsem ten typ, co by si potrpěl třeba na pravou kůži, ačkoli věřím a nikomu neberu, že může být i nesmrtelná. Já jsem ale mladá holka, mám ráda módu a tak jsem si tedy přála vlastnit i módní, líbící se peněženku.

V den svých narozenin (rozumějte v den oficiální oslavy), jsem byla velice mile překvapená, protože jsem dostala svou první peněženku Guess od své milované mamuši =* Musím říct, že jsem si o ní přemýšlela a kdybych ji nedostala, nejspíš bych si nějakou koupila na vlastní pěst. Původně jsem se trošku bála, že je skládací a doposud jsem měla většinu  peněženky normálně dlouhých, bez předkládání. Strachovala jsem se ale zbytečně, protože se mi tam vše bez problému vyšla a velice rychle jsem si na ni zvykla. Musím se na ní neustále dívat, protože se mi moc líbí její detaily v podobě znaku Guess.
Zprvu jsem se bála, že je světlá a bude za chvíli černá jako uhel. Naštěstí je její povrch omyvatelný, takže nemusím mít strach vyčistit ji třeba hadříkem =)



Nafotit fotografie, jak reálně vypadá, to vám byl nadlidský úkol.Protože bylo hodně světla, vypadala jako celo bílá s nějakými lehce nahnědlými lemy, ale není tomu tak. Má krásnou kresbu,jak jsem již zmiňovala a lemy jsou lehce narůžovělé. Opravdu je ozdobo mých kabelek =)




Co vy a peněženky, potrpíte si na kvalitu, za kterou si i zaplatíte, nebo máte raději levnější kousky, ale častěji je měníte? A jak se vám líbí můj první odhalený dárek =)

kkis

11 komentářů:

  1. Já mám právě tedka koženou peněženku, ale na Vánoce budu měnit :) Chci velikost asi jako je ta tvoje :)) Občejně si potrpím na hladkou jednoduchou kůži :))

    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Ta je moc hezká. A vypadá maličká :-). Já mám taky Guessku, bílou. Bohužel mi nejde ničím vyčistit, i když je omyvatelná :-(. Takže tipy na vyčištění, budu ráda, pokud někdo má :-). V únoru už to budou 3 roky, co jí mám. :-) Ta tvá ale vypadá, že má jiný materiál, tak ať slouží, jak budu také pokukovat po nové.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se velikosti také bála, ale nakonec je skutečně akorát =) Jinak to mě mrzí, že nejde vyčistit =( já ji mám zatím čístou, tak jsem to nezkoušela,ale dle mě to půjde nějakým hadříkem, či klasickou houbičkou =)

      Vymazat
  4. Peněženka je krásná, kamarádka má taky od Guess a to je radost se jen koukat :). Já sama jsem za peněženku více jak 200 Kč nedala, ale určitě by mě nějaká dražší potěšila nebo až bych si na ni našetřila, tak do peněženky bych i více zainvestovala :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsi mě moc potěšila a děkuji =) Doteď jsem to s peněženkami měla stejně, až teď se tímto dárkem vše změnilo =)

      Vymazat
  5. Nedávno jsem darovala svojí sestřičce také novou peněženku od Guessu a nemůže se na ní vynadívat. Miluje Guess, já osobně mám radši jiné značky, teď malm třeba peněženku od Korse. Ta tvá má nádhernou barvu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Korse je úžasný, ale přeji jen už jiná cenová kategorie =( Tak třeba jednou, jsou totiž moc krásné! A děkuji =)

      Vymazat
  6. Na kvalitu si potrpím, takže bych do nekožené - ač značkové - peněženky nešla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za názor, určitě se ta investice do kvality vyplatí =)

      Vymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*