pondělí 23. listopadu 2015

Trollbeads "With love" - náramek, který má smysl

Jednoho dne mi přišel email, že by mi jedná milá paní ráda zaslala překvapení zato, jak dělám svůj blog a instagram, ať jí zašlu kontakt, kam mi může překvápko/dárek zaslat.

Protože mám překvapení ráda, souhlasila jsem a byla jsem zvědavá, co to bude. Bez jediného tušení jsem nedočkavě očekávala zprávu, že je zásilka odeslaná. Přišel mi náramek od značky Trolbeads, který dává smysl.
Doposud jsem toho o této značce moc nevěděla, jediné, co jsem tušila, že je určitě nějaká konkurence Pandory. Tedy koncept náramku s přívěsky od jiné značky. Abych byla upřímná, mé srdce patří Pandoře, ale co se týče tohoto projektu, ten si získal mé srdce taktéž a Trollbeads se u mě při prvním seznámení zapisují naprosto neskutečně.

O co vlastně jde a co mi přišlo?

Jedná se o limitovanou edici náramku, který nese název "With Love" a byl navržen speciálně ve spolupráci s Červeným Křížem. Co je na něm tedy tak skvělé? To, že celý výtěžek z prodeje náramků, ano, vidíte dobře, celý!!!!, poputuje na dobrou věc a tedy na Červený Kříž, který se zabývá humanitární pomocí hned v několika směrech. Musím říct, že jsem nadšená, že celou částku, kterou utratíte za tento náramek (měla by činit 1260,-), poputuje na dobrou věc. Ano, já jsem náramek dostala ( spolu s několika dalšími slečnami ) a nevidím na tom nic špatného ( někdo na instagramu i jiné blogerky dosti hanil to, že jí Trollbeads náramek poslal a že ho nezasílají skalním příznivcům Trollbeads ). Já si osobně myslím, že na tom není nic špatného a že je naopak vhodnější poslat to někomu, kdo se s touto značkou neměl možnost seznámit a může tak poznat nepoznané.
Záměrem Trollbeads, dle mého názoru, bylo prostřednictvím slečen, které je asi nějakým způsobem zaujaly ( nepatřím totiž mezi TOP blogerky, které mají tisíce odběratelů ), aby seznámily své čtenáře s tímto projektem, který podpoří dobrou věc, tedy ovšem pokud budou chtít a zaujme je to. A to se u mě stalo!
Kdyby se to někomu přeci jen nelíbilo, tak bych jen ráda zopakovala a zdůraznila, že jsem do poslední doby netušila, co mi vlastně přijde. Jakmile jsem ale zjistila veškeré detaily, rozhodla jsem se tak, jak by asi většina z vás (alespoň myslím) a to tak, že si to nenechám pro sebe.




Tak a teď k náramku. Ten bude k dostání v pražských prodejnách Trollbeads, které se nachází v různých nákupních centrech a jejich seznam najdete tady, zároveň si ale dárek můžete objednat na jejich webových stránkách..
Pokud si tedy nevíte rady s dárkem a chcete někomu udělat radost, která navíc dává smysl a podporuje dobrou věc, myslím si, že není lepší volby. A pokud chcete dobrou věc podpořit vy sami a mít šperk, který je něčím ojedinělý, tak je to také dobrá volba.


Vzhled náramku je velice jednoduchý. Bílou kůži, která se zavazuje skrz očko v jednom konci a poté uzlem, zdobí korálek rudé barvy - symbol krve, nebo také lásky, jak již nese celý název tohoto projektu. 
Náramek je decentní a přitom nápadný, hodí se tak k hodinkám, jinému náramku či na nošení samostatně. Jako plus shledává barevnou kombinaci, kterou mohou nosit jak muži, tak ženy.


Jak se vám tento projekt líbí a budete uvažovat o koupi náramku?

kkiss

1 komentář:

  1. Určitě zajímavá věc, projekt a já musím říci že už jsem o tomto náramku na internetu četla. Ovšem já nejsem příliš náramkový tip takže ke koupi se jen tak neodhodlám ale jako dárek určitě potěšil.

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*