středa 2. prosince 2015

Random (nová oblíbená restaurace, květiny, stíny, kabelka, kočičí přírůstek)

S nadcházejícím vánočním obdobím a také tím zápočtovým ubývá volného času. Když se vrátím pozdě večer domů, nemám už chuť usedat k počítači a něco vytvářet. Protože si myslím, že blogování se musí dělat s chutí a láskou a ne z donucení, proběhla tu zase nějaká ta odmlka, ale neznamená to, že bych blogovat přestala, jen prostě bylo málo času, nebo nebyla chuť.

Dnes bych vám formou všehochuti - randomu - ukázala pár fotek z každého koutu. Vezmu vás s sebou na kukačku do restaurace, ve které jsme byli s rodinou a přítelem poprvé a neuvěřitelně nám v ní zachutnalo a i celkový dojem z interiéru byl pozitivní, takže to nebyla naše poslední návštěva. ¨

Jako první nevěc, kterou vám ukáži bude

Nový člen rodiny

Tenhle krasavec jménem Chip se stal novým členem rodiny u mého přítele. Jeho maminka udělala dobrý skutek a vzala si ho z útulku. Je to malý drak, který krom jeho umění šplhat po nohou jako po stromech, umí neuvěřitelně blbnout, ale také vrnět, je to prostě nové štěstíčko a zpestření. Jméno Chip má záměrně kvůli čipu pod jeho kůží, který mu byl voperován v útulku. Je to prďák a doufám, že se nechá fotit pravidelněji :)


Stíny Dermacol

Přesuneme se ke stínům, než se vrhneme na prostory restaurace a vynikající jídlo. Na tyto stíny jsem si dělala zálusk už delší dobu, ale až teď přišla ta správná chvíle pro jejich koupi, protože byly ve slevě a já měla ještě 10% dolů, takže mě jejich cena tolik nebolela. Jedná se o fialovo modré stíny, tedy především o ten vpravo. Je naprosto úžasný, protože díky různobarevným kapkám si můžete "namíchat" jakýkoliv odstín chcete. Tedy rozumějte buď více do modra, nebo fialkova. Je to vážně paráda a moc jsem si tuto kombinaci oblíbila.



Restaurace Replay to El Paso

Naše nová oblíbená restaurace, mňam! Než jsme se do ní dostali, stala se taková příhoda, kdy jsem se nalákala na recenzích a na fotografiích.. Přijeli jsme tam a myslela jsme si, že jdeme do restaurace, kde vaří ty dobroty z recenzí, ale co se nestalo. My trdla vlezli o vchod dříve, což znamenalo, že jsme se dostali do části Pizza Replay.. Kde vařili teda absolutně jinak a byla jsem celkem zklamaná. Měla jsem totiž chuť na maso, tak jsem si dala pořádný flák a povím vám, že to tedy byla pěkná hužva.... Přítel si dal pizzu, takže vedle nešlápl, ale ani interiér mě neoslovil a celkově to tam bylo nic moc. Přikládám pro představu i ona zmíněná jídla ze "špatné restaurace".



 Potom jsem se dozvěděla, že jsme vlezli samosebou špatně a že vchod do té "okouzlující" restaurace je níže. Já původně myslela, že jsou tyto dvě části průchozí, ale nakonec jsme zjistili, že ne, ale to už jsme měli objednáno a já pořádně ani nevěděla, kde se nachází vchod do té správné. Tak jsme to napravili o pár týdnů později i s rodinou. Tato restaurace šlape hodně na paty mé naprosté TOP 1 a to Pepe Lopez v Ústí nad Labem. Musím říct, že sama nevěřím, že to píši, ale je to tak!
Interirér se mi moc líbil, na jedné straně byly vystavené lahve s vínem, sombrera, proutěná pohodlná křesílka, dřevěné podlahy..




Každý jsme si dali něco jiného a musím říct, že jsme si všichni neuvěřitelně pošmákli. Na fotkách uvidíte pštrosí burger, úžasný beef wrap, křidélka a pak panenku. Myslela jsem, že vyzkoušíme i nějaký dezert, ale byli jsme tak plní, že se nakonec nekonal. Teď pojďte jíst očima!





Květiny
K tomu nemusím ani nic dodávat, ty poslední byly ve žluté barvě a krásně voněly.. Nejdůležitější ale je, že byly z lásky!


Nová kabelka
Ještě bych ráda zařadila jednu ze dvou nových kabelek... Tu úplně nejnovější ještě nemám nafocenou, takže ji uvidíte asi později, ale tu "starší" jsem nafotit stihla. Jedná se o levandulovou krásku ve velice zvláštním tvaru s nýtky. Její velikost je tak akorát a ta barva je pro mě neuvěřitelně unikátní.


To bude pro dnešní den vše. Doufám, že se vám fotografie budou líbit. Mějte krásný den.

kkiss

3 komentáře:

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*