neděle 26. června 2016

Tired (outfit)

Krásný den při neděli, tedy posledním víkendovém dni.

Než se vrhnu na práci, která mi tu ještě zbývá udělat, rozhodla jsem se, že se s vámi podělím o jeden z outfitů tzv. ze šuplíku. V poslední době nějak nebyl čas fotit outfity a tak se mi teď hodí vytáhnout nějaké, které ještě publikované nebyly.

Sportovní duch mě od koupi mých prvních Nike AirMax neopustil a docela ráda se k němu vracím. Outfit je tedy z období, kdy jsem boty měla čerstvě a nosila jsem je opravdu denně, protože to pohodlí bylo neskutečné. Když jsem si chtěla jo vyhrát, tak jsem si spletla vlasy do copů. Většině lidí to připadá jako ruského původu a je pravda, že i já v tom tento nádech vidím, ale to nic nemění na tom, že se mi to líbí a čas od času si je zapletu ráda.
Triko je z NewYorkeru, koupili jsme si s přítelem stejné, protože už máme několik stejných kusů oblečení nebo prvků a tenhle nám přišel vtipný a hlavně neutrální jak pro něj tak pro ni. Dále pak oblíbené kalhoty z Lidlu a jeansová bundička.






Jak jste užívali krásného počasí, které panovalo na konci týdne?

kkiss

2 komentáře:

  1. Vypadáš krásně, moc ti to sluší. Mimochodem mám úplně stejné kalhoty, také z Lidlu :-)
    Airmax botky jsou pěkné a copy ti sluší. Copy dávají ruský nebo ukrajinský dojem alá Tymošenková :-D tvář na to máš, stačilo by jen copy dát kolem hlavy :-D Hlavně to neber ve zlém.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :) Lidl je nejlepší :D mám ho na nákupy moc ráda! Jo, to slýchávám dost často a beru to v pohodě, neboj :D Asi na tom něco bude!

      Vymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*