čtvrtek 13. října 2016

V barvách podzimního listí (outfit)

Zcela netradičně jsem si dovolila článek zařadit i na dnešní den. A to proto, že ten předchozí byl v úterý a abychom v tom měli pořádek, nebudeme přeci chrlit články hned den na to.

Sáhla jsem do útrob své paměťové karty a našla outfit, který je ryze podzimní a mohl by vás oslovit svou kombinací barev. Jedná se o černé teplé šaty, které jste tu již mohli vidět. Naprosto je miluji a myslím si, že jsou nadčasovým kouskem, který se hodí ke všemu a můžete si ho libovolně kombinovat. Já jsem sáhla po hnědé barvě a koženkové zelené  bundě, která téměř rok ležela ve skříni a čekala na své "další vyvenčení".

Na nohou můžete vidět mé oblíbené šunka boty v hnědém odstínu. Ještě vlastním černé, za které vděčím D., protože mě do jejich koupě tak trošku uvrtala a já jsem jí zato vděčná.Více barev jsem si zakomponovávat do outfitu nepřála, takže jsem se snažila ladit i detaily jako jsou náušnice a vlastnoručně vyrobený přívěsek na kabelce.






Dnes bez většího povídání a úvah, příště možná jinak :)
kkiss

5 komentářů:

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*