středa 18. října 2017

Unisex móda - vyrážím v pánské mikině

Zdravím vás po hooodně dlouhé době :)

Zbyl mi tu ještě někdo, nebo už jsem tu zůstala samo samotinká?
Ať tak či onak, stojí mi to za sepsání dalšího článku.
Tentokrát se vrátím zpět k tématu, které bylo stěžejním pro můj blog a to k módě.

Čím jsem starší, tím spíše mám ráda uvolněnou módu a světe div se, nejednou jsem zabrousila do šatníku svého muže.
Článek se tedy bude týkat unisex módy a dnes tedy pár kousků, které jsme pro vás spolu nafotili.
Myslím si, že kdybych vám neřekla, že mikina, kterou dnes uvidíte je muže a ne má, tak byste to ani nepoznali a nepozastavili se nad tím.
A přesně to se mi na módě dnešní generace líbí. Variabilita. Pokud si říkáte, že to přeci nemůže vypadat dobře, že vy nosíte velikost S a partner M/L, tak se nebojte, vyvedu vás ihned z omylu.
Doba už dávno není upjatá a oblečení nemusíte mít na těle.. Oversize věci povoleny!

S jakými prvky z oblečení si můžete skvěle pohrát a vypadat v nich šik přesto, že se jedná o oblečení vašeho protějšku?
Jednoduše, NEBÁT SE!
Jste li drobnější a váš partner má pěkné roztrhané džíny, zkuste si je obléknout, v případě potřeby přepásat páskem, aby vám nepadaly, vezměte si k nim jednobarevné triko nebo nějaké s potiskem na tělo, rošťácky ještě můžete narazit kšiltku, obout oblíbené tenisky a vyrazit do světa.
Nebojíte se li a chcete přidat trochu nedbalé elegance, obujte střevíčky.
Ty jsem měla v plánu původně já, ale protože jsme zvolili k focení přírodu a prostředí golfového hřiště, rozhodla jsem se pro variantu číslo jedna.

Je dost možné, že se do panských kousků zamilujete více, než-li byste chtěli.
Pokud se tak stane, mám pro vás bezva tip na stránky s pánským oblečením, které skvěle využijete jako unisex. Buď chlap jsou stránky, kde seženete věci od kšiltovek přes tepláky až po krásné a fashion mikiny.
A to není zdaleka všechno, jen si udělejte chvilku a mrkněte. Já být chlap, tak si snad každý měsíc udělám radost nějakým kouskem :)

Dost bylo ale písmenek, pojďme se vrhnout na fotky, kterých bude trošku více, jelikož jsem se rozhodla vám ukázat i detaily našich kousků (mužových kousků), ve kterých jsme o víkendu vyrazili.

Tahle mikča, kterou seženete případně přímo tady.
Mikinu jsem zvolila hned z několika důvodů. Jedním z nich je kombinace černé a vykukující falešné kárované košile s červenou. Červenou miluji a pro tento barevný kontrast mám slabost. Zkombinovala jsem ji s leginami s koženkovým vzhledem a oblíbenými teniskami v rosegold odstínu. Abych korespondovala s barvou mikiny, zvolila jsem i brýle v této barevné kombinaci.







Teď se ale přesuneme k mému muži, který na sebe oblékl černou lehčí mikču a s krásnými detaily. Jedním z nich je protrhaná hruď, kde skrz černou vykukuje maskáč. Tím druhým pak asymetrické zipy, které celkový design jinak poněkud jednoduchého kousku zvýrazňují a obzvláštňují.
Podobnou té jeho najdete tady.







Posledním kouskem,o který bych se s vámi ráda podělila jsou tepláky, které jsem si myslela, že si budu také půjčovat, ale nesedí mi úplně dle představ, takže je ponechám zcela a jen muži.
Velice se mi na nich líbí koženkové detaily v červené barvě, které nádherně na šedivém podkladu vyniknou.
Za povšimnutí stojí také zipy, které se dají efektně zavřít nebo ponechat rozepnuté.
Seženete je zde.







Závěrem ještě několik fotek v mikině, kterou jsem oblékla já.





To by bylo pro dnešní den vše, budu moc ráda za váš názor na unisex módu a naše kousky.
Mějte se moc prima!

kkiss

4 komentáře:

  1. Ahoj, co to je za boty? Podobné jsem našla tady https://www.eobuv.cz/skechers.html ale tvoje mi přijdou lepší!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, jsou to Nike Airmax v rosegold odstínu a objednávala jsem je na Queensu.

      Vymazat
  2. Ta mikinka na Tobě se mi moc líbí! Tip na pěkné pánské mikiny: https://taxido.cz/panske-svetry-a-mikiny/ .

    OdpovědětVymazat
  3. Super díky za info :) už po nich koukám :)

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*