úterý 23. července 2013

Chorvatsko - den 4.

4. července 2013 

Tento den se nesl ve velice poklidném duchu.
Již ráno nás překvapily mraky, takže se trošičku ochladilo a počasí nám tak umožnilo odpočinout si od parných veder. Místo cachtání v moři jsme se s bratránkem rozhodli, že se projdeme po pláži a nacvakáme nějaké fotky a tak jsme fotili o sto šest.. (postupem času vám naše fotovýtvory, které stojí aspoň dle mě zato, odprezentuji ).


Po obědě jsme se rozhodli zajet se podívat do Splitu.
Jezdíváme tam každým rokem prolézt si stánečky, tržnici, krámečky, dát si pořádnou zmrzlinku a hlavně poleštit zlatý palec soše, díky které, my tomu alespoň věříme, se vracíme každý rok na „místo činu“.


Jako vždy po vydatném obídku nadešla siesta a ve tři se mohlo vyrazit směr Split.
Začalo také poprchávat, ale teplota se držela neustále ve vyšších hodnotách kolem 30.


Na místě jsme se rozutekli po stánečcích tržnice a já si umanula, že si letos nejprve všechny stánečky a krámečky prolezu a až poté se vrátím na případná místa pro určité věci.


Jak jsem si naplánovala, tak jsem také učinila.
Bylo to velice vydatné a dalo nám to patřičně zabrat, tím spíš, když jsme se pak „museli“ vracet… Ale stálo to zato, nějaké úlovky mám a tak vám je rozhodně představím v budoucnu =) Ať „nevystřílím“ všechny své náboje najednou.


Všude se snažím hodně fotit, abych vám atmosféru a věci co nejlépe přiblížila, tak snad se mi v tom v rámci možností daří. Někdy mi přijde, že fotky řeknou více namísto slov, tak snad to cítíte podobně, pokud ano, ale i třeba pokud ne, dejte mi to vědět dole v komentářích.
Btw: Ty milý anonyme ne ;))

Foto na závěr: Copak se asi skrývá v těch taškách =D

Večer jsem padla do postele jako zabitá, ani jsem si nepřečetla žádný „verš“ (jak s mamušou obvykle rády říkáme přečtení pár listů knihy) a byla jsem „tuhá“ =D


kkiss

12 komentářů:

  1. Další skvělé fotky :) Ty šaty jsou fakt kouzelné, Andrejko!! Jinak jsem zvědavá na tvé úlovky :) Vidím to na nějaké nové botičky do sbírky? :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, tvůj typ je velice přesný =D to jsem tak průhledná? =D neee

      Vymazat
  2. Ty šaty jsou nádherný! :) Nedávno jsem si koupila podobné a už se těším, až si je vezmu na zápis. Nenapínej nás a ukaž, co pěknýho sis koupila. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. =) Jsem ráda, že se líbí, jinak bez napětí by to nebylo ončo =))

      Vymazat
  3. teeda si si aj pekne nakupila na tej poslednej fotke, krásna a šaty ti slušia ...a pekny odkaz pre toho anonima:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju =) Nemám zájem, aby mi sem psal někdo něco, když se zato neumí ani podepsat a stát si za svým =)

      Vymazat
  4. Nádherné šaty, jsou pro tebe jako stvořené :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji a to jsem si je musela vzadu poupravit, jelikož mi byly větší =/

      Vymazat
  5. Krásné botky, krásně šaty.. jsi prostě krásná..
    A naživo jsi ještě hezčí a v těch žlutých neonových šatech neuvěřitelná kočka!!! :) Jsem ráda, že jsem Tě zahlédla, taková krásná a seběvedomě jdoucí slečna se v Teplicích vidí málokdy:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petulko moc děkuji, je mi opravdu nesmírným potěšením číst Tvá písmenka. Už jsem psala Mišce, že jsem vás asi zahlédla a byly jste to vy =) Těší mě, že se šaty líbí a že takto působím, i když někdo nemůže překousnout, že se hold řídím heslem "Život je příliš krátký na nošení nudného oblečení" =))

      Vymazat
  6. Mám ráda fotky, ale musí něco vyzařovat....pak k tomu článku může být jen pár slov..:)
    Andrejko, tyhle šatičky jsem obdivovala už na Insta a hrozně se mi líbí! Líbí se mi hlavně na tobě, moc ti tahle barvička sluší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto s Tebou souhlasím, naflákané fotky jen jedna za druhou, to není ončo. Moc děkuji, jsem z nich nadšená a koupě nelituji.

      Vymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*