sobota 6. července 2013

Netradiční linkování aneb růžová linka + MissSporty linka černá

Po docela dosti dlouhé době - to je ale panečku DÉČEK vedle sebe, co?

Jsem se rozhodla udělat nějaké to líčení. Myslím si, že v líčení je tu mnoho z vás o hodně lepších, vybavenějších, zkušenějších a zručnějších, avšak tu a tam mám chuť se podělit s vámi o nějaký ten svůj nápad či  výtvor.


Dnes to bude trošku netradiční, začneme asi použitými produkty.

V hlavní roli to budou dnes dvě linky, které nám utvoří celé líčení oka a vlastně tak i dominantu obličeje. Na vrchní víčko jsem zvolila linku klasickou, černou a o tu se v dnešním dni postará...

Miss Sporty Pump Up Booster Eye Liner Waterproof - ačkoli jsem si zvykla používat linky v tužce, jeden čas jsem si nemohla vynachválit právě ty tekuté. Díky Miss Sporty jsem dostala tu možnost ozkoušet pár výrobků a tento byl mezi nimi. Musím říct, že i přesto, že ji mnoho lidí (značku jako takovou) zatracuje, tak by se nad ní měli přeci jen pozastavit. POZOR, neříkám to proto, že jsem dostala výrobky k otestování, ale proto, že jsem zjistila, že například tyto linky se povedly. Velice dobře se nanáší, lze s ní vykouzlit velice precizní a pečlivou, krásně vykreslenou linku a to jsem na tyto věci opravdu poleno. No uvidíte sami, jak to vypadá a co tomu řeknete.


Dalším použitým produktem byly oční stíny z paletky od MUA a konkrétně kombinace dvou růžovek z Poptastic. O nich už se rozepisovat více nebudu, jelikož si myslím, že si nejen na mém blogu užila tato značka více jak mega boom.

Řasenku jsem použila Maybelline Rocket Volume - je to taková ta modrá s růžovým a koupila jsem si ji jen proto, že byla nejvýhodnější a k ní jako dárek byly stíny Color Tattoo, takže jsem neváhala. Musím říct, že s oběma výrobky jsem velice spokojená a své koupě nelituji, jaké udělá řasy můžete vidět na fotkách.

A abych růžovou linku ještě dopodtrhla, tak jsem zvolila na spodní řasy růžovou řasenku (kterou bohužel na fotografiích není ani vidět) taktéž od MUA.


Líčka jsou líčená pomocí Essence Shimmer Powder z kolekce Sun Kissed a rty jsou výsledkem směsky různých růžovek.


Závěrem bych jen chtěla podotknout, že líčení je opravdu netradiční a růžová barva asi nebyla přimo trefa ironicky do toho "černého", oči působí tak nějak krvavě a nepřirozeně, každopádně dle mého názoru má člověk vyzkoušet více věcí, aby přišel na to, co a jak vypadá, jak mu to sedne a podobně. Musím říct, že i má mamuša mi řekla, že oči vypadají tak nějak krvavě a že ta růžová není moc "přirozená" a dobře umístěná volba.

Znáte mini plechovkové kolči??


Posuďte však sami a dejte mi vědět =)

kkiss

10 komentářů:

  1. Zajímavé :) Tobě to hodně sluší :) Kdybych si to takhle namalovala já, tak bych vypadala hrozně :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, není to uplná hitparáda, ale za zkoušku to stálo =))

      Vymazat
  2. pristane ti to :) je to tak, že ružová alebo červená na očiach pôsobí trošku ako keby boli očká zakrvavené, ale na tebe to nie je až tak vidno a kľudne by si to takto mohla nosiť:) možno pridať trošku čiernej aj na dolné viečko,aby si to trošku stiahla a vybavené :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je Veru vidiš, to mě ani nenapadlo =( Možná kdybych tam přidala tu černou a trošku si s tím ještě pohrála, tak by to dopadlo přeci jen ještě jinak =) Souhlasím s Tebou, hold jsem zkusila nějakou tu divočinu zase =))

      Vymazat
  3. Kľudne si to viem predstaviť ako líčenie na fotenie. A máš naozaj krásne mihalnice !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, je to hold něco velice neobvyklého a trošku crazy =)

      Vymazat
  4. To ti dost sluší! :) já bych to asi nemohla mít!
    Chci tě pozvat ke mě na giveaway:http://barbarasway.blogspot.cz/2013/07/first-giveaway.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, je to takové hodně zvláštní i na mě, ale hold jsem to zkusit musela, protože jsem měla prostě chuť to risknout =)

      Vymazat
  5. vypadáš ubrrečeně. červená a růžová barva by se na očích objevovat neměla ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neměla, ale objevila ;) Člověk má zkusit vše a ne se řídit tím, co by se jen mělo a nemělo, na to je život až příliš krátký ;)

      Vymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*