pátek 6. února 2015

Adidas - Jeremy Scott - není bota jako bota

Miluji originální a extravagantní věci,

takže když jsem dostala tuhle nádhernou botičku s andělskými křídly, byla jsem v sedmém nebi.
O co jde?
Jeremy Scott navrhl přímo pro Adidas novou toaletní vodu, která nese stejný tvar jako boty ze známé edice Adidas s křídly. Ty byly mimochodem navrhnuty také právě jím.
Na svědomí má tento týpek už jeden extravagantní výstup v podobě vůně pro Moschino a to plyšového medvídka, kterému sundáte hlavu a v jeho těle se skrývá právě lahvička s vůní. Možná trošku drsné, "utrhávat" méďovi hlavu, ale na druhou stranu také velice originální, co myslíte???


U této Adidas boty se žádná hlava logicky nesundavá. Stačí odejmout křídla v zadní části boty a můžete se nastříkat touhle výraznou unisexovou vůní.



Co je ale na ní tak extra krom jejího nezanedbatelně originálního a neotřelého vzhledu?
Fakt, že se vyrobilo pouze 10 000 kusů pro celý svět! V České republice je k prodeji pouhých několik desítek těchto vůní a to na jednom jediném místě. V pražském Marionnaudu v OC Nový Smíchov. 



Proto ti z vás, kteří o ní budou mít zájem, by neměli moc dlouho otálet a vyrazit si ji očichat či rovnou pořídit. Pro ty, co ale rádi soutěží, nebo mají rádi giveaway, mám skvělou zprávu!

Již brzy bude moci jeden z vás tuto unisex vůni získat a stát se tak jedním ze šťastných majitelů těchto 10 000 vůní.


Podle originálního popisu vůně se mají nejprve linout dívčí tóny a až s postupným rozležením vůně se mají začít ozývat tóny ryze mužského charakteru. Já to ale cítím přesně opačně. Jakmile s ní stříknu, cítím velice silné, kořeněné, mužné tóny, které o sobě dost jasně dávají najevo. Je to pro muže, kteří jsou sebevědomí, sebejistí, "umí se nosit". Mužské tóny v této vůni zastupují bílý pepř, kašmír a kadidlo. Co se ženských složek vůně týče, tam potom můžete cítit růže s kalábrijským bergamotem. Jakmile se vůně rozvine úplně, silné kořeněné tóny se přesunou do pozadí a vy si tak můžete vychutnat jemnější tóny, které jsou pro sofistikované ženy, které umí být ženské a sexy a vědí přesně, za jakým cílem si jdou. Nejedná se tedy o žádnou nenápadnou vůni, ale o pořádnou silnou směsici.
Velikost flakonku je 75ml, prodejní cena by měla být 2 250,- nebo 90€.



Co dalšího je na tomto ojedinělém flakonku tak skvělého? Jeho balení. V prvním okamžiku vás napadne, že držíte krabici od nějakých maličkých bot, třeba pro nějaké miminko. Tento nápad se mi moc líbí, nic podobného jsem ještě nikdy neviděla a doslova smekám, jak je vše dotažené do nejmenšího detailu. Tato malá krabice od bot má magnetické otevírání formou odklopení v přední části krabice. Když ji otevřete, v plastu potaženém jemným, bílým semišem se skrývá skleněná flakonka s křídly. Radost pohledět!



Já jsem se do své botičky zamilovala a nebyla jsem sama, moje Baileynka byla zamilovaná stejně jako já! Původně si však myslela, že to bude botička na její ťapičky, ale až pak pochopila =)



Jak se vám tento originální flakonek líbí? 
Těšíte se na soutěž o tento sběratelský kousek?

Budu se těšit na vaše komentáře, přeji všem krásný slunečný den =)*



kkiss

5 komentářů:

  1. Kousek je to opravdu povedený, už se těším na soutěž :) A musím Ti říct, že Ti to na těch dnešních fotkách hrozně moooc sluší!
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to ma naozaj zaujalo :) mas krasne vlasy :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pecka!!! To je opravdu skvělý nápad, flakón v podobě boty :) To je něco, co lahodí mému oku!

    Na soutěž se budu těšit, snad budu mít štěstí tuto vůni vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*