pondělí 23. února 2015

Zebra všude kolem (outfit)

Když jsem se v minulém týdnu skočila podívat do města, hned jsem si s sebou odnesla zebří leginy za pár kaček.

Materiál je na omak neuvěřitelně příjemný. Kombinovat takto bláznivý vzor je celkem těžké, protože se k němu nic moc nehodí... Tento růžový kabátek mi ale přišel jako trefa do černého. Vyšší černé botky jsem dostala jako dárek a myslím, že jimi nešlo nic zkazit. Kabátek z H&M jsem doplnila kabelkou, která sice nemá zebří vzor, ale je černobílá, tak mi ji snad prominete.




Detaily samosebou zebří viz náušničky.


Po delší době jsem si také upletla nízký cop, ze kterého jsem povytahala vlasy, aby působil více nedbale.


Opět se hřešilo a tentokrát dobrůtkami v podobě malin a jahůdek s vynikající smetanou a piškoty... No, oblizuji se ještě teď, co vám budu povídat.


A aby jste se pobavili, jak vznikají fotografie a že samosebou nejsou vždy přijatelné, přikládám jednu robotku =D ;)


Jak se vám outfit se zebří dominantou líbí mi už dejte vědět dole.

kkiss

3 komentáře:

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*