čtvrtek 23. dubna 2015

Random ( můj život posledních dnů ve fotkách)

Čauky mňauky, sluníčka =)

Dnes neplánovaně zařazuji článek navíc a to proto, že se mi v telefonu nahromadila fota, o která bych se s vámi ráda podělil a zároveň nejsou hodná na samostatné články, takže přichází vámi celkem dost oblíbený random.
Potřebuji fotečky v mobilu promazat, takže přišla ta správná doba na to, udělat si tu zase jeden obrázkový post doprovozen pár slůvky =)

Jdeme na to...

Miluji květiny od něj ♥, jak jste si už mohli všimnout na instagramu a ještě víc miluji, že mi je umí dávat jen tak, pro radost a z lásky a ne proto, že by něco provedl, jako omluvu. Všechny majitele kočiček bych chtěla tímto zároveň upozornit, pokud to ještě nevědí, že Lilie a Narcisky jsou pro naše chlupaté kuličky smrtelně jedovaté, takže pokud máte nějakou takovou kytičku doma, vyhraňte ji takové místo, na které vaše kočička/kocourek nemůže. 


V tomto měsíci jsem byla také na jednom školení, které bylo superkrátké, ale fajn a už se moc těším na tuhle zajímavou zkušenost s brigádou, která mě čeká v květnu.


Protože jsem kvůli školení musela jet na skok do Prahy, dala jsem si osvěžující a vynikající zmrzku z OVOCNÉHO SVĚTOZORU. Jahoda s banánem je prostě top!


Při poslední návštěvě Německa jsem si pořídila další modrý lak, do kterého jsem se zbláznila a lakuji s ním velmi často.


S přítelem jsme zavítali do mé oblíbené restaurace Pepe Lopez a dali si pořádně do nosu, nevyhnuli jsme se ani jedné velice vtipné příhodě =D O které ale raději pomlčím...



Radost mi udělalo nové ELLE s dárkem v podobě laku na nehty od Sally Hansen, který skutečně prodlouží výdrž vašeho laku a hlavně skvěle zpevňuje samotný nehet, takže pokud chcete prima počtení a zároveň skvělý dárek, doporučuji koupit! Pořídila jsem si také brýle, které jste už mohli vidět v tomto outfitu. Nu a zvědavka Baileynka samosebou musela být při focení =*


Neodolala jsem jedné recenzi a pořídila si nový samoopalovací krém od Alverde a k tomu třpytky ve spreji, které jsou božské. Na obojí čekejte brzy recenzi. Zároveň jsem si udělala jarní radost novou kabelkou, jejíž barva mě uhranula a také její originální tvar!




Miss Sporty přebalila své stávající laky do nového kabátku a zároveň přidala nějaké nové odstíny, já jsem samosebou nemohla odolat a jednoho růžováka za 30,- si vzala!


Tímto dnešní random plný fotek z posledních dní končí, já se na vás budu moc těšit už zase zítra s novým outfitem =)

Mějte se prima

kkiss.

6 komentářů:

  1. Ten lak od MS vypaá báječně :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  2. Moc se mi líbí kabelka a taky lak. V podobné barvě jsem si také nedávno pořídila :-)

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*