středa 8. dubna 2015

Velká recenze LESKŮ na rty ( UMA, Miss Sporty)

Dlouho slibovaný článek a zároveň recenze na mé nové produkty na rty je tady!

Pravdou je, že jsem se dlouhou dobu nemohla dokopat k sepsání, ale zároveň se mi to už déle nechtělo odkládat a tak se dnes podíváme na zoubek dvěma značkám, které přišly s tekutými rtěnkami, nebo chcete-li s lesky na rty, které svou barevnou sytostí mají odpovídat právě rtěnkám.


Původně jsem si chtěla pořídit další krásnou rtěnku od MACu, projela jsem si tutoriály, omrkla swatche a vydala se jí v Praze koupit. Když jsem si ji ale čárla na hřbet ruky, byla jsem zklamaná, protože odstín, který jsem očekávala se nekonal. Možná jsem učinila ukvapený závěr, protože jsem se na barvu na hřbetu ruky nepodívala ani na denním světle, ale díky této neúspěšné koupi jsem si udělala hned několikanásobnou radost. Jako cenu útěchy jsem si nejdříve koupila klasický lesk na rty v oranžové barvě, který se skvěle kombinuje s rtěnkami, sám o sobě tak výrazný není, ale špatný také ne. Byl ve slevě za 33,- a tím se to odstartovalo...


Ever True Lip Gloss je v podstatě noname značka, která má sice skvělou barvu lesku, který zmatní, ale jeho konzistence se bohužel moc nepovedla...

Poté jsem u stejnojmenné kosmetiky UMA narazila na instragramu na skvělý odstín lip laqueru a musela ho jít omrknout do drogerie. Protože probíhala sleva, okamžitě jsem si ho vzala, zbývaly totiž poslední dva kusy.. No a při té příležitosti jsem si zkusila ještě liquid lipstick od Miss Sporty a byla jsem v pasti!





Šrotovaly mi v hlavě tak dlouho, až jsem se do drogerie musela vrátit, znovu je ozkoušet a nakonec jsem si vzala mému srdci 2 nejbližší odstíny! Na následujících fotkách se podívejte na všechny odstíny pohromadě, než se na ně vrhneme samostatně.

Shora: Uma Liptastic Lip Lacquer lima, Uma Glossy Lips Lipgloss like paradise, Miss Sporty Lip Liquid Lipstick Millionaire 201 Violet Cash a 102 Full Peach

Shora: Uma Liptastic Lip Laquer lima, Uma Glossy Lips Lipgloss like paradise, Miss Sporty Lip Liquid Lipstick Millionaire 201 Violet Cash a 102 Full Peach

Shora: Uma Liptastic Lip Lacquer lima, Uma Glossy Lips Lipgloss like paradise, Miss Sporty Lip Liquid Lipstick Millionaire 201 Violet Cash a 102 Full Peach

Začneme odstínem, který jste mohli na horních fotkách vidět úplně nahoře a to

UMA Liptastic Lip Lacquer lima
tohoto krasavce jsem si pořídila na základě fotky jedné slečny na instagramu. Ve skutečnosti barva sice zkreslovala, na fotkách se lesk zdál více korálový a na pravém světle je šťavnatě růžový, ale i tak jsem si ho zamilovala. Ve výprodeji v drogerii Teta mě vyšel na 60,- místo původních 90,- a šla bych do něj znova. Je sice lepivější, ale stále na rtech příjemný, poměrně hutný, ale zase stačí lehce přetřít a ihned krásně a sytě barví. Fotky bohužel zkreslují a pravý odstín se ne a ne vybarvit. Doporučuji ho omrknout naživo a pokud ještě bude, tak zakoupit, je božský!


Zůstaneme u stejné značky, jen se přesuneme k lesku...

UMA Glossy Lips Lipgloss like paradise
jedná se o obyčejný lesk na rty, který v sobě obsahuje třpytečky, které skvěle odráží světlo. Barva je na první pohled sytá růžová s oranžovými odlesky s podtónem do modra, na rtech však barva není tak intenzivní. Textura je vodovatější než u lip lacqueru a skvěle se hodí jako top coat přes barevnou rtěnku. Rtům pak dokáže dodat šťávu a objem. Na fotkách lesk uvidíte samotný na "holých rtech". Stál ve slevě 33,- a pro milovníky lesků mohu jen doporučit.


Přesouváme se k mým objevům, o kterých jsem si přemýšlela dlouhou dobu, než jsem je konečně vyzkoušela a koupila si je!

Miss Sporty Lip Liquid Lipstick Millionaire 201 Violet Cash
Překrásná fialová barva v sytém provedení. Když jsem si tuto tekutou rtěnku vyzkoušela poprvé, měla jsem hned jasno, že musí být má. Konzistence se zdá být na první pohled až příliš tekutá, až máte strach, že vám to zákonitě musí "slézt" ze rtů dolů, "rozlít se". Ale opak je pravdou. Tohle patlátko je na rtech super příjemné, drží se tam, kde má, neroztéká se, je skvěle pigmentované a vydrží i menší jídlo a pití s tím, že sice trošku zmatní, ale na rtech máte stále barvu a netvoří se vám jen barevný okraj alá konturka. Tento produkt mohu s čistým svědomím pasovat na svůj leskovo rtěnkový OBJEV! Seženete ho snad ve všech drogeriích kolem 60,-. Utíkejte pro něj a omrkněte i jiné odstíny, protože tohle se vážně povedlo a je to hodně muziky za málo peněz!



U Miss Sporty zůstaneme...

Miss Sporty Lip Liquid Lipstick Millionaire 102 Full Peach
Jakmile jsem zjistila, že fialka má skvělou konzistenci a vypadá báječně na rtech, hledala jsem nějakou korálovou. Bohužel tu, kterou jsem si moc přála a kterou jsem našla na internetu u zahraničních blogerek i youtuberek, jsem samosebou v našich drogeriích nenašla. Mám pěkný vztek, protože ta barva byla naprosto božská a ocenila by ji určitě většina dívek na nadcházející (snad) jaro a léto. Když jsem ale nemohla mít svou korálovou, sáhla jsem po více růžové, ale neméně krásné kolegyni. Opět je konzistenčně velice příjemná na rtech, nijak nelepí, sytě se nanáší už při prvním přejetí, nikam nestéká, ani se neztrácí, zkrátka radost ji mít na rtech.


Poslední lesk, který zasychá do matu a jeho barva je sice okouzlující, zato konzistence je příšerná, vám představím nyní a je to noname produkt, který  neseženete v žádné známé drogerii, ale možná v nějakém krámečku, kde právě mají různé druhy noname kosmetiky, kterou neprodává DM, Rossman, Teta a další.

Ever True Lip Gloss
Barva je na první pohled ohromující a strčila by do kapsy snad všechny předešle odstíny. I na rtech je stále stejně krásná jako v lahvičce. Nanáší se skvěle, jen je její konzistence hodně tekutá. Po chvilce ale "zavadne" a změní se v matný produkt. Ten ale šíleně lepí, je velice nepříjemný na rtech a tvoří nepěknou mapu. Musím se naučit vychytat tyto problémy, zkusit dát jako podklad nějaký balzámek, případně trošku jiné rtěnky a pak dodat barvu právě tímto produktem. Sám o sobě ale dělá šílenou neplechu. Stál 39,- a rozhodně ho nemohu doporučit, ačkoli rty s ním na první pohled vypadají vážně fantasticky.


Všechny zmíněné produkty jsem si pořídila sama a sepsala recenzi z vlastní vůle. Ráda bych také upozornila, že fotografie jsem neretušovala, ale blogger si se mnou asi hraje kuličky!!!!, protože mi obličej nechutně vyhladil a v podstatě vyretušoval, aniž bych SAMA CHTĚLA a nevím, jak to změnit? Pokud tedy budete mít nějakou radu, jak tomu předejít, sem s ní!

Co říkáte tekutým rtěnkám, nebo rtěnkám formou lesků? Jak se vám líbí odstíny? Půjdete do něčeho podobného, nebo něco podobného už máte?

kkiss

5 komentářů:

  1. Já tedy na lesky moc nejsem, ale když vidím jak skvěle vypadají na tvých rtech, tak na ty od Umy i Miss Sporty se rozhodně musím podívat a popřípadě si aspoň jeden pořídit :)

    Jak šetří shopaholici?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Urcite se na ne mrkni, vypadaji skvele a tim, ze to jsou vlastne tekute rtenky, jsou hode pigmentovane a prijemne na rtech :)

      Vymazat
    2. Tak jsem si nakonec pořídila čtyři odstíny :D nechala jsem tam jen ten nejsvětlejší a pak jeden se spoustou třpytek. Zbytek teda už mám doma a jsou senzační!!! :)

      Vymazat
  2. Mě se odstíny tedy líbí hodně a ani bych neřekla, že to jsou lesky :) Vypadají na rtech moc krásně a sluší Ti Andri

    OdpovědětVymazat
  3. Uma som u nás nezaregistrovala, ale po Miss Sporty sa určite poobhliadnem :-)

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*