středa 1. července 2015

Mé produkty BALEA (recenze)

Už na mém instagramu jste mohli vidět foto, kde jsem vyfotila všechny své produkty od značky Balea, kterou prodává DM, pohromadě.

Jedná se vesměs o produkty od každého soudku =) Myslím tím sprchové gely, peelingy, obličejové přípravky, třpytky na tělo, šampony, kondicionéry a pěny na holení.
Dnešní článek bych tedy ráda po dlouhé době pojala jako recenzi na ně a možná pro některé z vás seznámení se s nějakými přípravky, které byste eventuelně mohly, dámy, zkusit.

Na první fotografii můžete vidět celou mou "sbírku" pohromadě. Je to momentálně 12ks, z nichž zhruba 6ks šlo ihned po nafocení do koše, protože byly na dně. Jsem tedy ráda, že jsem to stihla takhle hezky vyfotit a podělit se s vámi.


Začnu věcí, kterou si už od Baley pořizuji několik let a to
GEL NA HOLENÍ NOHOU Balea - Rasiergel 


Pink Grapefruit je nejnovější z nich a je tak ještě skoro plný. Pokud máte rády gelovou konzistenci, která se ihned po rozetření mění v pěnu, pak je tento přípravek na holení určen právě vám. Nezpozorovala jsem, zda-li mi chloupky díky přípravku před oholením změknout, ale jsem s ním moc spokojená, navíc krásně voní. Pokud máte rády citrusové, nebo svěží vůně, tohle bude to pravé ořechové, nic přeslazeného a vlezlého.
Sweet Vanilla už podle názvu je jasné, že tady půjde o něco sladšího a je tomu tak, musím však říct, že se nekoná nic hrozného, co by se nedalo snést, ba naopak. Vůně vanilky je jemná, barva gelu před rozetřením k překvapení modrá, ale jinak opět spokojenost veliká. Pokud bych si ale měla vybrat, do jakého půjdu znova, bude to rozhodně spíše grepová varianta.
Třešeň s bezovým květem byla limitovaná edice, takže předpokládám, že už je nesehnatelná. Vůni třešní já mohu, takže tady mě opět vůně nezklamala a to ani červená barva gelu.

Přesouváme se k tělové kosmetice, kde tu mám dva peelingy a jeden sprchový gel, kterým začnu


Shower mit Shimmer Cocos-Duft tenhle sprchový gel u nás momentálně nenajdete, ale už se na tom prý pracuje, takže to vidím během následujícího měsíce s jeho dostupností v našich DM drogeriích. Já jsem si ho pořídila v Německu a to i přesto, že přítel kokos nemá rád. Zaujal mě nápad se třpytkami, který se už objevil u jeho kolegů v malinové a kiwi verzi. Třpytky v modré barvě sprchového gelu jsou jen bonusem, který ale nic nedělá. Třpytky při sprchování vidím pouze ve dlaních, nebo na houbě, kam ho právě nanesu a poté nic. Nečekejte tedy třpytivou pokožku, nebo tak něco. Vůni jsem si představovala trošku víc sladší a kokosovější, za mě tedy nenadchne a neurazí, ale i tak jsem moc ráda, že ho mám doma. Pokožku nijak nevysušuje, ale ani není úplně hebká a bohužel vůně se po otření ručníkem vytrácí, alespoň na sobě ji necítím.
Peeling Mandarinka s pomerančem tyhle produkty já miluji! Jemný peeling s malými zrníčky, který vám dokáže z těla odstranit odumřelé buňky a vyhladit tak pokožku, nebo se zbavit odlupující se kůže po opálení. Jednalo se o limitovanou edici, která už asi není k dostání, nebo možná ano, to netuším, každopádně tahle voňavá souhra mi byla blízká, voněla do sladka, ale velice pěkně.
Peeling Zelené jablko se skořicí byla opět limitkou, ale tentokrát snad v období Vánoc, nechtěla jsem ho jen tak vypotřebovat, protože ta vůně je tak krásná! Ale bohužel, po odfocení putoval do koše. Pokud se znova objeví, rozhodně do něj jděte!

Od Baley jsme si na zkoušku pořídila i


Mýdlo na ruce s vůní jahod a nelituji toho! Vůně mi trošku připomíná jahody s mlékem, je jemná, ale ucítíte ji ihned, jakmile začne pěnit na vašich dlaních. Mýdlo je velice jemné, nevysušuje a i bych řekla, že jsou ruce pěkně hebké. Rozhodně to není poslední mýdlo, které od této značky vyzkouším.

Na tělo jsem neodolala přípravku, který vám pokožku doslova poseje třpytkami!


BodySpray GoldenShine je skvělým pomocníkem pro třpytící se tělo, nohy, dekolt! Mám ho moc ráda, není mastný, stříkátko nekryje úplně rovnoměrně, takže někdy je potřeba rukou "rozetřít" třpytky, než zaschnou - nejsou jinak mazlavé, mastné, hezky drží a třpytí se celý den do umytí. Jediné co mi dost vadí, je docela silná vůně, která je spíše taková svěží, ale mně to hodně vadí, protože když se navoním parfémem a chci si dekolt vyzdobit třpytkami, vůně se ošklivě bijí! Uvítala bych proto něco bez parfemace, nebo s parfemací alespoň jemnější, jinak mu nemám co vytknout.

Nesmím opomenout ani péči o vlasy, kde nejsem rozhodně pozadu a vlastním rovnou 3 výrobky, zbytek už je vypotřebovaný a obaly dlouho někde na skládce...


Šampon bez silikonů broskev s kokosem mě uchvátil v první řadě svou vůní, která ve vlasech zůstává ještě dlouho potom. Dokonce mi ji chválí přítel, který kosos nemá rád a tady mi souhru vůní, která je z vlasů cítit, chválí. Původně jsem měla ananas, který prodávali bez kondicionéru a nadchlo mě, že je to bez silikonů. Znát je to možná trošičku na vlasech, které jsou po vysušení u pěšinky malinko drsnější, ale to proto, že vám je žádné silikony neuhlazují, což pro někoho může být minus, já jsem ale ráda za přírodnější variantu, rozhodně šetrnější k vlasům.
Balsám bez silikonů broskev s kokosem si kupuji už ze zvyku k danému šamponu. Vůně je o něco jinačí a méně intenzivnější, což moc nechápu, ale je tomu tak. Vlasy a především konečky dokáže pěkně uklidnit, určitě mu nemám co vytknout a to samé bych prohlásila o
Balsám bez silikonů mango + Aloe Vera.

Posledním přípravkem, který tu dnes pro vás mám, je tento zázrak na pleť


Olejové fluidum , které je naprosto fantastické s pomocníkem v podobě silikonové růžově houbičky od Ebelin, nebo i jiné značky. Ráno i večer si navlhčím pleť, nanesu oříšek produktu na houbičku a pečlivě masíruji odlíčenou pleť a někdy i dekolt. Na pleti je hodně rychle znát, že je prokrvenější, pěknější a čistší. Vůně není žádná, takže za mě obrovská spokojenost.

Z dnešního velkého Balea článku je to pro dnes ode mne vše, velice ráda si přečtu, co od této značky máte rády vy, případně co mi můžete doporučit k vyzkoušení?

kkiss

13 komentářů:

  1. jééj to je super tip na článok. Tiež by sa u mňa nazbieralo dosta Balea produktov a myslim, že tiež z každého druhu niečo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verim, ze kazdy mame neco od ni doma :) tak treba to sepises a ja se k tobe mrknu a inspiruji se :)

      Vymazat
  2. Od Balea doma nic nemám a sama nevím proč.. Vždy si říkám, že když navštívím DM, tak si od této značky něco koupím, ale nikdy se tak nekoná..

    Life By Peggie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyjo, tak to je skoda :) maji spoustu super produktu, tak treba se to nekdy prolomi a neco vyzkousis!

      Vymazat
  3. Baleu mám také velice ráda, ale jak nejsem v Česku nemám ji kde nakupovat, škoda. :)))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee, Misko, to je skoda :( tak az se sem zas dostanes, tak si nakoupis zasobu treba :)

      Vymazat
  4. Krásná sbírka, já mám Baleu taky moc ráda, takže i u mne se toho vždy najde hodně a taktéž se k Balee ráda vracím :)

    Sladká bruneta ♥ ... ta od Syoss!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji, to jsem rada, ze to mame stejne :) moc se mi libi jejich barevne a neotrele obaly!

      Vymazat
  5. To je nálož Balea kosmetiky :) Já právě dopotřebovávám ten gel na holení vanilka, tak pak koupím grap :) A pak jsem měla taky ten mango balzám, byl fajn

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Urco do nej jdi! Mne tedy nadherne voni! Jinak presne jak pises, balzamek byl fajn!

      Vymazat
  6. Baleu mám veľmi rada, práve včera mi spolubývajúca chválila tie gély na holenie a až mi ľúto bolo, že používam epilátor, inak by som si pri najbližšej návšteve DM hneď jeden kúpila:) **DAY by DAY**

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee, skoda! Ale zase to mas takhle asi pohodlnejsi :) kazdopadne ta vune a to "roztiraní" me moc bavi :D

      Vymazat
  7. Balea, levná a super značka. Některé produkty mohou konkurovat dražším značkám. Co se týče například gelů tak ty jsou za mě úplně skvělé a mnohem lepší než jsou od Venus, které sou tak 3x dražší a prokáží stejnou službu.
    Jinak moc hezký článek i super fotky.
    Pokud máš čas, mrkni i ty ke mě na blog :-)

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*