pondělí 13. července 2015

Tip na výlet - Hrad Hněvín (+ outfit)

Ahojky, o víkendu jsme konečně podnikli dlouho plánovaný výlet, na který jsem se moc těšila, protože jsem na tomto místě ještě nikdy předtím nebyla. Udělali jsme si výlet do Mostu na hrad Hněvín. Moc jsem se těšila, protože jsem dlouho žádný hrad či zámek nenavštívila a byla jsem moc zvědavá, jaké to tam bude. Nedávno jsem shodou okolností viděla nějaké fotky na Instagramu, takže jsem se tím spíš utvrdila v tom, kam povedou naše další výletní kroky.


Jako správní lenoši, jsme vyjeli až nahoru autem a dobře jsme udělali. Bylo celkem dusno a cesta nahoru je pořádný krpál, který by se v mém případě s džínami stal naprostým peklem. Vyrazili jsme někdy po obědě v odpoledních hodinách a už když jsme přijeli, byla všude spousta aut, takže jsme měli problém zaparkovat. Většina aut patřila svatebčanům, protože jak jsme se posléze sami na vlastní oči přesvědčili, je to velice oblíbené místo především pro svatby.

Zprvu jsme se šli podívat do "altánku" na výhled na hipodrom, potom jsme Hněvín obešli zezadu a nakonec se šli podívat i dovnitř. Vy se tam můžete teď podívat se mnou, tak pojďme na to.










Jak můžete vidět, hrad je velice udržovaný, celý z kamene, mně osobně se moc líbí. Z jedné strany je celý zarostlý listy a ze druhé je normálně "odhalený".



Jakmile jsme přišli na nádvoří, uviděli jsme první svatbu. Nechtěla jsem dělat papparaziho, takže jsem udělala fotku jen z dálky. Počkali jsme si na jejich "ANO", výměnu prstenů i manželský polibek, bylo to kouzelné.




Hrad byl zdoben zajímavými draky z kovu. Rozhodli jsme se jít podívat i na vyhlídku..



Co se outfitu týče, na sobě jsem měla svou oblíbenou zelenou bundu z C&A, novou károvanou košili, kterou jsem si zamilovala díky barevnému provedení z Gatu ze slev, noname džíny, mokasíny z Kauflandu a nové brýle taktéž z Gatu. 


Na vyhlídce jsme svou návštěvu zvěčnili vyrytím data a iniciálu, které vypadaly jak od dětí, ale dělalo se to opravdu těžko =D



Podívali jsme se i na zajímavé figurky z železného drátu. A mrkli se i na prostředí hvězdárny.




Celý výlet jsme zakončili návštěvou mostecké restaurace Gate, kde jsme neodolali míchaným drinkům a to konkrétně Americké limonádě a já mangovému Daiquiri.




Já dostala chuť na něco sladkého, takže jsem si objednala palačinku s čokoládou, oříšky a také čokoládovou zmrzkou, to je moje! Přítel si pak dal americký burger pěkně s hranolky a salátem.




Celý den jsme pak zakončili večerní grilovačkou, ze které vám fotky ukáži v nějakém samostatném článku =)

Jak se vám líbí fotografie z hradu, byli jste se někdo podívat? A kde jste naposledy byli vy?

kkiss

8 komentářů:

  1. Máš úžasný make-up, Andreo ♥ :)
    http://janetsonrisa.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Stačí přidat naušničky v růžový a hned je outfit o level vejš! Parádní :)
    Hrad zajímavý, výhled na město Most už mééně :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z vyhledu jsem byla uprimne zklamana, i z vyhlidkove veze. Ano, nausnice se skvele hodily a barevnou souhru kosile skvele podporily!

      Vymazat
  3. Mňam no mňa hneď zaujalo to jedlo! :D a drinky tiež :D

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkné fotky, hlavně ty dobroty na závěr se mi fakt zamlouvají :D

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*