středa 3. února 2016

První republika (outfit)

A máme tu další outfit.

Proč zrovna název první republika? Hned z několika důvodů, ale tím hlavním je film o Lídě Baarové, na kterém byla má brunetka D., která když viděla tento outfit a nafocené fotky, okamžitě mě zařadila do této doby a spojila mě s čerstvě zhlédnutým filmem. Proto jsem se rozhodla věnovat název tak trošku jí, protože ho vymyslela. Vím, že se časem dostane ke čtení tohoto článku, takže jí tímto mockrát děkuji a doufám, že jí to udělá radost =*

Tento outfit bude trošku netradiční na základě kombinace barev, která je, troufám si říct, jiná... Protože jsem si pořídila nové burgundy kalhoty, do kterých mě navezla opět D. (ale jsem jí zato moc vděčná), okamžitě jsem je chtěla s něčím vyzkoušet. Aby to ale nebylo zcela prvoplánové a nevzala jsem si pouze černou barvu, začala jsem přemýšlet a kombinovat. Nakonec jsem sáhla po hnědém kabátku a doplňky jsem pak volila do tlumenější modré. První podnět k tomuto barevnému ladění byla nová čelenka, kterou jsem si nejdříve nechtěla zaboha ani zkusit, protože jsem si myslela, že to nebude nic pro mě, ale uposlechla jsem D., která mi tvrdila, že to zkusit zkrátka musím a že mi to sluše bude! No nejprve jsem si jednu ze dvou čelenek zkusila celkem s nechutí... Měla jsem vyčesaný culík a moc se mi nelíbilo.. Nějak mi to ale nedalo, takže jsem si vlasy rozpustila a vyzkoušela jsem si je znovu. Líbit se mi najednou začala, jenže přišlo dilema, jakou ze dvou barev vzít... A co myslíte? Jak to dopadlo? No, nakonec odmítaného chleba největší krajíc a mám je obě! Takže v brzké době se pokusím nafotit outfit i s tou druhou.




Abych nezapomněla, vykukující cardigan je dalším kouskem šitým u nás v ČR, konkrétně pochází z Veraal shopu a najdete ho tady. Materiál je velice příjemný, barevně se hodí ke všemu, zkrátka radost ho nosit!








Jedna momentka nakonec.. Nejlepší momentky umí zase má blondýnka N., takže Ti za ně moc děkuji :-* 

Úplným závěrem detailnější fotka čelenky

Jak se vám tento styl líbí a co říkáte na čelenku?

kkiss

15 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Moc dekuji :) jsem rada, ze jsem si ji nakonec vzala!

      Vymazat
  2. Čelenka je krásná a Tobě to takto sluší :) Taky se mi moc líbí líčení

    OdpovědětVymazat
  3. To je krásný. Myslím, že museli lidé opravdu koukat!

    OdpovědětVymazat
  4. Moc ti to takhle sluší Andy. 🙂

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadáš opravdu nádherně! Určitě jsi na ulici budila rozruch, protože je to něco netypického a zajímavého. Oceňuji, že máš odvahu na takhle výrazný doplněk, který je ale každopádně velice inspirující! Krása, Andrejko :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adrianko, dekuji moc. Chtela jsem vyzkouset neco noveho, neotreleho :) Moc me tesi ohlas, nabyvam pocitu, ze se to opravdu povedlo.

      Vymazat
  6. Je to úplně krásné, nevšední a zajímavé :-) Taková čelenka by se mi taky líbila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji, jsem rada, ze jsem se nakonec trefila do vkusu :)

      Vymazat
  7. Celenka je nadherna a outfit take. :-)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*