pondělí 29. února 2016

Vrstvení (outfit)

Krásný start do nového týdne!

Jak jste si mohli všimnout, nějak jsem minulý týden nestíhala, možná se mi ani moc nechtělo, každopádně v pátek, jak je již skoro tradicí, u mě nebyl žádný nový článek. Počátkem minulého týdne mi opět začala škola, takže se volný čas opravdu zmenšil a není tak kolikrát v šibeničním volném čase připravit článek. Jelikož články dělám hlavně pro vás a chci s nimi být sama spokojená, nerada je dělám horkou jehlou jen proto, aby tu byly.

Díky škole se opět dostávám do nějakého rytmu, možná tak trošku spěchu, který mě provází všechny tři školní dny. Jsem vděčná zato, že se to zhustilo na ony tři dny, protože trávit ve škole 5 dní v týdnu bych si už asi neuměla představit a hlavně jsem nějak odvykla od udržení dlouhodobější pozornosti... Daní mi jsou ale tři dny od rána do večera, takže se vracím domu už za tmy, poměrně pozdě a jsem ráda, když si stihnu nachystat v klidu jídlo na další den, hodit si sprchu, nachystat se na další den a jít si včas lehnout, abych další den měla vyspáno a nebyla v průběhu ospalá. Nestíhám sledovat ani jediný seriál, který mám opravdu ráda a sleduji ho pravidelně a smějte se mi nebo ne, je to Ulice. Mám ji ráda, nestydím se zato a mrzí mě, že ji 3 dny v týdnu nestíhám, každopádně když mám z ukázek vážně pocit, že jsem o něco přišla, podívám se na ni znova ze záznamu..

Teď už ale k outfitu, který je z chladnějšího dne. Počasí si u nás na severu čas dělá doslova co chce a to i v Praze. Minulé pondělí Prahu doslova zahalilo jaro, jarní teploty, slunce.. Nadávala jsem, že je mi vedro a jsem moc nabalená. Druhý den ale přišla studená sprcha v podobě mrazíků a vše kolem bylo pokryto bílo šedou... Takže teplejší kabát to opět jistil. Protože jsem ráda, když mám v teple především uši a celkově hlavu - ze které, jak se říká a něco na tom bude, odchází nejvíce tepla - vytáhla jsem super čepku, kterou dnes uvidíte.

Konkrétně tato už je vyprodaná, ale mají spoustu podobných, mně osobně se líbila například tahle, nebo tato úžasná se sobem. Čepice jsou z e-shopu Affekt.cz a mají na ně parádní slevy. Co bych ráda zmínila a vyzdvihla, že se jedná o ryze českou značku Kama. Takže je prima, že koupí nějakého z produktů, kterých je tam mimo čepky spousta (od obuvi přes batohy až po oblečení) podpoříte ryze českou výrobu!

Dnes jsem se vykecala možná více, než je zdrávo a tak se vrhněme na fota :)







Přeji úspěšný start do nového týdne a s dalším článkem vás vezmu na 2 akce, kterých jsme se účastnili o víkendu.

kkiss

4 komentáře:

  1. Moc hezké :)

    www.lucieglam.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. naprosto báječná šála :) moc ti to sluší.
    colourful combo

    OdpovědětVymazat
  3. Super outfit.:-)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  4. Bundička je skvelá, už dlhšie takú podobnú hľadám :). A posledné fotky sú veľmi vydarené ;)

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*