pátek 30. prosince 2016

Královna zima

A je to tady!

Zítra nás čeká poslední den roku 2016 a pak to zase vypukne vše nanovo se sedmičkou na konci..

Nevím, jestli se mi chce tak úplně sumírovat, co za uplynulý rok bylo dobré a co ne. Protože jak už to tak bývá, tak v každém roce je něco dobrého a něco zlého..
V mém roce tím nejhorším byl odchod blízkého člověka, toho nejspravedlivějšího, kterého jsem kdy ve svém životě znala. Ale vím, že je mu tam nahoře dobře a dohlíží sem na nás. Něco mezi nebem a zemí přeci jen je, takže věřím, že je pořád s námi.
Během celého roku si také člověk uvědomuje spoustu věcí, dostává se do jiných ale i stejných situací a učí se novým věcem.

Bohužel se mi s přítelem podařilo zklamat naše blízké (ne-li nejbližší přátele), které máme.. Ano, i to se stává a ačkoliv to bylo nedorozumění a špatné rozvážení věci z naší strany, tak je to velice nepříjemné a před koncem roku nás to oba velice tíží. Doufáme proto, že s novým rokem jim to budeme moci vynahradit a že nás pochopí, protože bychom jen velice neradi o tak skvělou dvojku přišli. Máme vás zkrátka rádi a doufáme, že se přeneseme i přes tento kopanec.

Tento rok mě i přítele obohatil, aspoň si myslím, i naší krásnou malou princeznou Terezkou (dcera přítele bratra). Té už je přes jeden rok a je s ní opravdu sranda a hlavně se člověk svým způsobem tak nějak připravuje na svého potomka. Každé ráno nás tak budí nejprve lehkým klepáním na dveře, které přechází na doslova bušení a křičení: " Teto, strejdo!!". Je naprosto kouzelná, každý den ke mně chodí se "líčit", takže k Vánocům dostala svůj vlastní štětec a také hřeben, který mi neustále krade a chce dělat "čísi, čísi". Je to takové příjemné zpestření všedních dnů a užíváme si s ní spoustu srandy a hlavně se mnohému učíme.

Nebylo by to ono ale ani bez našich mazlíčků, které máme s přítelem dohromady 3. Nedáme na ně dopustit a milujeme je.

Konec vypisování a souhrnu, který jsem vlastně ani dělat nechtěla. Jo a ... Zamilovala jsem se do Yankee Candle a je to teď má diagnóza, amen.. :D :( Mám pro vás fotky od kouzelnice zimy, která kralovala na našich kopcích. U nás už nejméně 10dní vládnou inverze, totální mlhy a stav bez slunce, bez kterého to už jen sotva dáváme.. Takže jsme se rozhodli vyjet na kopec a opět jsme se nezklamali. Nahoře bylo totiž krásně slunečno a sníh. Dobili jsme si tak baterky, načerpali pozitivní energii a vydali se zase zpět do Půlnočního království.

Cestou jsme se došli podívat až na poníky, kteří byli neuvěřitelně roztomilí! Nezapomněli jsme samosebou fotit, takže dnes se můžete pokochat.

Letos už naše tradiční klišé fotka ♥

 Pohádková krajina

Poníci

Byli to fešáčci



 Kreslíme si, hrajeme si




Slunce, lék na vše

Mějte se všichni moc krásně, ti, co nemají slunce na dosah, tak jim ho alespoň trošku posílám skrz fotky.

kkiss

2 komentáře:

  1. andrejko ty sis zrusila instagram?:) rada jsem se inspirovala licenim a nehty a sledovala tvuj zivot :)..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nene, stále ho mám a přidávám :) To musí být chyba lávky, jsem tam jako kkissinka ;)

      Vymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*