pátek 2. prosince 2016

Úpletové šaty (outfit)

Jeden se udělalo krásně a tak jsem se rozhodla vytáhnout úpletové šaty, které mi rok ležely ve skříni.

Protože jsem chtěla, aby byl celkový outfit trošku dráždivější, ale přitom nijak zvlášť barevně zářivý, volila jsem kombinaci pouze šedé a černé.

Šaty mají dlouhý rukáv, takže zima v nich nehrozila a to jsem si pojistila i dlouhým svetrem, který mám velice oblíbený. Protože jsem žena krev a mlíko, podtrhla jsem pas alespoň zdobným páskem s vážkou, na který jsem málem zapomněla. Zlaté prvky skvěle ladily k detailům na černých vysokých kozačkách.
Z Primarku jsem si přivezla punčochy s falešnými podvazky. Tento trend někdo miluje a jiný nesnáší. Mně se líbí a jednou za čas si ho ráda dopřeji.
Outfit možná působí celkově šedě a smutně, ale slunce ho naprosto prozářilo.




Mějte se prima a já se budu těšit u dalšího článku!

kkiss

2 komentáře:

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*