pátek 13. ledna 2017

Velbloud (outfit)

Po odmlce přicházím opět s dalším novým outfitem.

Novým, no spíše staronovým, protože je tak trošku ze šuplíku. Momentálně mám na práci zařizování jedné důležité věci a tak jsem v jednom kole a na ostatní věci nezbývá moc času.
Přesto ale na blog dost často myslím a chci se s vámi i nadále dělit o různé poznatky, outfity a každodenní události.

V dnešním outfitu uvidíte Rosu Smoke s chlupem, který jsem dostala k Olivě. I tato kombinace mě doslova nadchla a myslím si, že světlému odstínu kabelky lichotí stejně jako tomu tlumenějšímu.
Na sobě mám také klobouk ze slev, kterým jsem letos moc nedala. Nebyla nálada, čas a hlavně se už těším na nákupy jarních kousků a rozhodla jsem se pro redukci šatníku, takže nechci zbytečně pořizovat, ač ve slevě, další a další kousky, které mi místo ve skříni budou jen ubírat a ne naopak. Čím jsem starší, tím více se uchyluji k nošení těch věcí, které jsou především pohodlné a účelné. To znamená, že místo nějaké velké parády si raději vezmu pořádně teplý svetr klidně 3x za sebou a jsem v suchu.
Schválně mi někdo dejte vědět, jestli to máte také tak.
Pokusím se nachystat vám ještě jeden outfit ze šuplíku a nafotit něco nového. Velké mrazy ale opravdu nepřidávají na chuti něco venku fotit a nakroucat se před foťákem. Mám pro vás ale kosmetické novinky, které bych ráda zítra nafotila a během víkendu dala dohromady seznámení a možná i první dojmy z nových produktů. Chtěli byste?

A teď už k velbloudímu outfitu.








Mějte se prima
kkiss

1 komentář:

  1. Taky tahám to samé oblečení klidně 3 dny a nějak mi to nevadí. :DD Kosmetické novinky určitě nafoť! A moc hezký outfit!
    Mr. Kev

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*