sobota 24. června 2017

Drátěné RoseGold dekorace - Primark

22.6. jsem přidala konečně článek.. Po dlouhých 3 měsících, jelikož poslední článek jsem napsala v březnu a od té doby to utichlo.

Mohlo zato hned několik věcí, mezi které patřilo především stěhování, dokončování školy a s ním spojené učení, ale i několik životních milníků, kterými jsem si musela projít.

Abych to ale odlehčila a hned do vás nevalila bludy ze soukromého života, chtěla jsem vám v dnešním článku ukázat několik mých úlovků z poslední návštěvy Německa.


Jelikož jsem sháněla šaty na promoci, tak jsem tam vyrazila hned 2x za sebou v krátkém čase.
Největší radosti mi momentálně dělají úlovky do bytu a i tentokrát jsem neodešla z krámů s prázdnou.
Naše hnízdo lásky dostává konečně téměř finální podobu a troufám si mluvit za oba a říct, že si to užíváme.

Navštívila jsem pokaždé Primark, kde mým cílem bylo podívat se po šatech, které jsem tam nakonec ani jednou nepotkala.. Ale odnesla jsem si jiné radosti, které možná i tu vysněnou koupi šatů předčily..
V prvním kole, tedy při sobotních nákupech jsem ukořistila nádherný svícen na čajovou svíčku, který je v identickém decoru, jako máme jeden z lustrů. Byla jsem z toho naprosto paf, i muž koukal s ústy dokořán a samosebou bylo rozhodnuto, že tento úlovek musíme mít doma. Jeho místečko bude nejspíš na konferenčním stolku, kde se bude krásně vyjímat a doplňovat s již zmíněným lustrem..



O dva dny později, tedy v úterý, jsem narazila na regál, kde se pyšnila veškerá výbava/dekorace v odstínech rosegold a především drátěné doplňky a mé srdce plesalo a zrak přecházel.
Neváhala jsem a popadla zde košíček za 4€, lucerničku na baterky za 6€ a neodolala jsem ani trojknoté svíci za 4€ v nádherné vůni soli a levandule.


Již jsem měla možnost vyzkoušet růžovou variantu a vydržela dlouho a byla naprosto božská, proto nebyl důvod váhat. Hlavně její mramorový vzhled se nádherně doplňuje s naším betonovým, takže to byla jasná volba. Já bláhová se ale ve spěchu nepodívala dovnitř a až doma jsem zjistila, že do svíčky někdo dloubal.. Ono se to s prvním zapálením ztratí, ale člověk má vážně vztek!!



Posledním úlovkem, který není jako jediný z Primarku, ale od YankeeCandle je tento nádherný rosegold tubus!


Jsem z něj naprosto unesená, protože byl ve slevě na 15€ a svíce by v něm večer měla krásně světélkovat. Navíc vše, jak můžete na fotách vidět v jednom odstínu a ladění ...


Dejte mi vědět, jak se vám tyto dekorace líbí a co říkáte těmto článkům? Ráda bych se věnovala psaní o doplňcích do bytu a praktických věcech namísto outfitů...

kkiss

2 komentáře:

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*