středa 2. srpna 2017

Tip na nákup věcí do bytu (Bydlení)

Opět vás zdravím a vítám u dalšího článku, který bude věnovaný bydlení.

Chtěla bych začít psát opět pravidelně, ale bohužel mi to časově moc nevychází, jelikož jsem začala pracovat a první týdny jsou náročnější. Člověk se musí vše naučit a zvyknout si na jiný režim.

Teď ale k tématu. Mým oblíbeným portálem jak pro inspiraci tak i reálný nákup je Favi.cz, je to zkrátka místo, kde najdete opravdu všechno od nejrůznějších prodejců.
Protože máme tak nějak zařízeny tři důležité místnosti, ráda bych se s Vámi podělila o svůj vkus formou wishlistu s věcmi, které se mi líbí a hodí dohromady.

Zaměřit bych se tak chtěla na věci do obýváku a ložnice.

Při vybavení obýváku jsme s mužem měli jasnou představu o tom, jakým směrem by se to mělo ubírat.. Odpíchli jsme se v podstatě od rustikálních světel, které jsme si od samého začátku přáli drátěná. Nakonec jsme si vyhlédli někde inspiraci a už jen hledali měděné a černé světlo. Dalším prvkem, který takové světlo obzvláštní a dodá mu potřebný šmrnc je originální žárovka, těch najdete na stránkách nepřeberné množství. Vždy stačí dát do vyhledávače hledaný výraz a vyjede vám celá škála produktů s nejrůznějším cenovým rozpětím.
Protože se mi šíleně moc u mé kamarádky líbil betonový decor, volba nábytku tak byla jasnou volbou. Domnívám se, že rustikálnost drátěných světel ve snoubení se s prvky bílé a detaily v podobě betonu je zkrátka dokonalá.
Další prvek, na který by se v obývacím pokoji nemělo zapomenout jsou hodiny. Miluji mramor a poslední dobou mám pro jeho design velikou slabost. Navíc mi přijde, že se s betonem a dráty skvěle doplňuje,co myslíte?
Kdo jiný by měl kralovat obýváku než-li pořádný gauč. V našich preferencích pak kombinace šedé s bílou koženkou. Aby se nic nemlátilo a my jsme si mohli kdykoliv v roce s chutí a bezestrachu z omezení oživit náš obývák jakoukoliv barevnou parádou, které zahalí celý prostor do jiného vjemu a posune ho na další level.

Jak se vám líbí tato obýváková představa, co byste případně změnili nebo doplnili?
Dalším prostorem, který si tu díky širokému výběru věcí z Favi.cz navrhneme bude ložnice...
Ložnici má kralovat postel, nějaké pěkná a zároveň pohodlná, protože kvalitní spánek je velice důležitý a nezbytný!
Jelikož mám ráda glamour styl, nesmí chybět nějaký pěkný lustr ve stylu glamour nejlépe ve stříbrné nebo průhledné.. Na ten si potrpím a miluji, jak se třpyt nesoucí se skrz jednotlivé slzy nese svitem slunce...
Jako správná ženská potřebuju své místečko. Protože mi koupelnové zrcadlo nestačí, preferuji toaletku, kde mám svá líčidla a zkrášlovadla a je to takový můj koutek. Upřednostňuji bílou, ale pokud chcete už takto bílý glamour prostor rozbít, není problém sáhnout po něžně růžové či babyblue.
K posteli patří povlečení, pro která já mám slabost.. Ráda je střídám a kochám se jimi.. Jelikož jsem zde vybrala růžový toaletní stolek, chtěla jsem něco barevně ladící ho a hodící ho...
Zrcadel není nikdo dost a jedno větší, ve kterém se člověk uvidí od hlavy až po paty se v ložnici neztratí a jeho využití časem ocení i muž.



Romantická ložnice přesně dle mého gusta, jaký je váš vkus?
Pro představu závěrem přikládám pár odkazů, kterými se dostanete přímo na dané produkty, můžete se tak mrknout na drátěná světla, postele, hodiny,zrcadla nebo nejrůznější povlečení.

No a ještě jsem si dovolila vzít si na paškál předsíň..
Možná vám to bude připadat jako nuda, ale miluji bílou barvu. Mám dojem, že s ní nikdy nepřešlápnete vedle a hlavně ji vždy dokážete něčím doladit a povznést. Takže i předsíň se bude nést v duchu této základní barvy jako stavebního kamene.
Hlavní kus nábytku - stěnu do předsíně - jsem proto vybrala v bílé. Skládá se z botníku, šatní skříně, ale i prostoru na posezení se a pověšení oblečení na háčky...
Jako designový prvek také v bílé, jsem zvolila praktický stojan na deštník.
Dále jsem vybrala ještě jednu praktickou věc a to věšák na klíče. Myslím si, že není nic lepšího než se naučit si je po příchodu domu věšet na jedno místo. Pak se vám jen tak nestane, že byste po kapsách či kabelkách nějaké klíče hledali.
Jako správné kočmomilce nesmí doma chybět něco s jejím motivem. A tak jsem zvolila krásnou rohož s její tématikou. Tu bych ale určitě umístila za dveře a nikoli dovnitř bytu/předsíně.
Věšáku není nikdy dost, takže na protější stěnu, kde máme spojený věšák se zrcadlem bych umístila ještě jeden.
Abychom celý bílý základ trošku povýšili, zvolila bych nějakou pěknou tapetu s motivem. Já jsem si v mé imaginární předsíni vybrala bílou s červenými efektními květy.
Celková koláž s těmito věcmi by pak vypadala nějak takto:


Doufám, že se vám mé dnešní malé hraní líbilo a klidně se neváhejte podělit o vaše názory :)

Co vy a Favi? Znáte, koukáte se tam pro inspiraci, či jste si skrze ně něco nakoupili?

Těším se na komentáře.

kkiss

6 komentářů:

  1. Na favi jsem uz nekolikrat nakoupila, je to takovy srovnavac veci. Nakonec jsem pres neho nalezla tento obchod https://www.nabytek-bmark.cz/ a vetsinu vybaveni - postele, pohovku,... jsem nakoupila zde. Maji tam dobre ceny, kvalitni vyrobky a vybornou komunikaci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, lze tam najít naprosto super odkazy a věci.
      Na stránky moc ráda mrknu, děkuji ti. Vždy se šikne nějaký super odkaz na stránky.

      Vymazat
  2. Hodně hezký článek a hodně se mi líbí kombinace šedé s bílou. S přítelem se stěhujeme a postupně vybavujeme byt. Samozřejmě, že všechno do Šedo Bíla, jelikož k tenhle čistým a neutrálním barvám můžeme pořídit kdykoli nějaký barevný doplněk. Kdybys někdy chtěla vidět, jak to u nás bude vypadat, zamiř na můj blog, kde budu všechny fotky z domova publikovat. ☺️ michaelacheetah.blogsopot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miško moc děkuji, kouknu se velice ráda :) Sama bych chtěla začít více publikovat články tohoto zaměření, protože mě to baví a naplňuje mnohem více, než oblečení, na které jsem zaměřovala blog v minulosti.
      Jinač přesně na tu kombinaci jsem ujetá a šedé se nedokáži a ani nehodlám vzdát ani co se v oblečení týče :)

      Vymazat
    2. To chápu, také jsem na to ujeta, ale zapomněla jsem vlastně dodat, že všechny ty krasne blbosti nakupují nejvíce v Pepcu! 😀 Asi určitě znáš☺️

      Vymazat
  3. Pokud Favi nestačí, zkuste InHaus.cz na adrese Inhaus.cz. Je to podobný vyhledávač nábytku a dekorací.

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*