čtvrtek 15. února 2018

Valentýnské potěšení z Alkohol.cz

Krásný čtvrtek,

opět se nám týden chýlí ke svému konci a tak jsem tu s článkem pojícímu se ke včerejšímu svátku zamilovaných.

Ať už tento den prožíváte nebo nikoli, rozhodně mi nepřijde na místě shazovat ho vůči ostatním :) Bohužel se setkávám s tím, že většina lidí, která ho tak vehementně shazuje a odsuzuje nakonec sama daruje nebo dostává nějakou tu valentýnku.

Rozhodně tu nechci moralizovat zda-li tento den řešit nějak máte nebo nikoliv, ale já sama jsem zastánce toho, že radosti se mají dělat po celý rok a ne v jeden den, ale zároveň mi přijde krásné, když si na sebe ti dva vzpomenou i v den tento.

Teď už se ale vrhneme k dnešnímu tématu a to lahodnému vínu, které nám dotvořilo předčasný Valentýn, který jsme si udělali již o víkendu, protože přes týden nemám doma muže.
Tentokrát padla volba na růžové víno roku 2015, najdete ho na stránkách přímo zde.


Jedná se o suché víno s jiskrnou růžovou barvou, které vás vezme do Francie. Na jazyku je cítit lehounká perlinka s jemnou kyselinkou. Ve vůni je cítit ovoce a harmonie provence. Vína druhu Tavel nejsou určena pro dlouhodobé zrání, přesto ale získal jeho kolega - ročník 2014 - hodnocení Roberta Parkera 92/100. Výborně se tento druh snoubí se sušenou šunkou, melounem a dokonce se i jako jedno z mála vín hodí k sushi a orientálnímu jídlu díky své kyselince.


Protože jsme si víkend chtěli udělat sladký, pořídili jsme si také zamilované donuty a uvařila jsem nám dobrou véču, takže toto víno bylo třešničkou na dortu.


Velice mě baví degustování nových věcí, ať už se jedná o alkohol či pokrmy.


A jak jste prožili poslední víkend vy a jak se stavíte k Valentýnu? Slavíte nebo ne?


kkiss

Žádné komentáře:

Okomentovat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*