úterý 29. května 2018

Levné potěšení (outfit)

Krásný den při úterku,

dá se to ještě považovat za začátek týdne, nebo už se spíš blížíme k jeho polovině?


Jak to vnímáte vy?
Každopádně tu pro vás mám šaty, které jsem si pořídila za pár šupů - doslova a to za 3€ v Primarku.
Miluji delší šaty ve stylu bodycon a když jsem viděla tyto na ramínka s proužky v pěkné kombinaci barev, neváhala jsem a bez vyzkoušení si je odnesla.


Myslím si, že proužky vodorovně a jejich rozšiřování je jen nějaký přežitek, nebo spíš strach.. Inu, posuďte sami, mně se to zkrátka líbí i na mé ženské postavě a nevidím v tom nějaký problém.


Jelikož jsme jeli na zahradu, moc jsem si nehrála s kombinací prvků, nechala jsem to jednoduché. Vzala jsem si svou camo tašku od Guessu a převrátila ji naruby. Brýle jsem volila v kočičím tvaru s vyrytými rádoby kamínky - ano, nejsou to pravé kamínky, ale jen rýhy, které evokují kameny.
No a jednou z největších ozdob je modřina na mé noze, ke které netuším, jak jsem přišla, ale zdobí mě už třetím týdnem a ladí mi k většině mých outfitů, protože neustále mění barvy :D

Přeji vám krásný slunný den, hodně pijte a dávejte na sebe v tom dusnu pozor.

kkiss

1 komentář:

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*