pondělí 21. května 2018

Plavková sezóna 2018

Léto klepe na dveře, milé dámy (a pánové),


takže je načase podívat se na zoubek plavkám.
Letos se snad dostaneme na dovolenou k moři, takže je otázka výběru plavek celkem aktuální :)

Dříve jsem milovala klasické, obyčejné bikiny. Tudíž trojúhelníčkový vršek a klasický šňůrkový spodek.
Jak ale stárnu a celkově se měním, začaly se mi líbit plavky i vcelku, ve kterých se sice moc neopálíte, ale dokážete v nich kolikrát udělat mnohem více parády, než s odhalenou kůží až někam dopr... vy, víte kam :)

Plavky vcelku mi přijdou například skvělou alternativou pro ženy, které nechtějí ukazovat bříško a přesto se chtějí cítit dobře a mít na sobě módní kousek. Plavky vcelku je možno využít také ke koupání ve vnitřním bazénu v období podzimu a zimy, kdy nepotřebujete dávat na odiv své křivky, ale chcete být co nejvíce v pohodlí, když si zrovna dáváte bazény a chcete dát nějaký úctyhodný počet. To vás pak moc neuspokojí nejistota a myšlenka na to, jestli vám při každém tempu v plavební pozici prsa nevykukuje ňadro. A ještě mě napadá skvělé využití plavek vcelku při blbnutí a dovádění třeba maminek s dětmi (ale nejen jich) či skotačení na tobogánu. Přeci jen dojezd bývá ostřejší a tlak vody dokáže být nemilosrdný vůči vašem tiťerným plavkám.

Co by to bylo za článek o plavkách bez plavek, samozřejmě vám chci dát několik tipů na plavky, které zaujaly mě. Jedním z tipů je rozhodně Otto-shop.. Najdete tam totiž širokou škálu nejen plavek, ale i nejrůznějších doplňků, které tvoří nezbytnou součást při letním outfitu k vodě.
Favoritů jsem si našla hned několik a to jak ve variantě vcelku, tak zvlášť.




Co se barev týče, na opálenou pokožku bych se nebála volit světlejší barvy, ve kterých se opálení zvýrazní a tak ještě více vynikne. Jelikož je léto a je povolena uzda fantazii a barvám, nebránila bych se ani pestrým odstínům a vzorům. Ty někdy dokážou skvěle odvést pozornost od partie, kterou zvýraznit nechceme a naopak.


Krom zmíněného Otta jsem byla velice mile překvapena i kousky z Amon-Praha.
Najdete tam velice zvláštní variace vzorů, ale i barev. Plavky jsou hodně pestrobarevné, ale se vkusem a v nádherných neonově pastelových odstínech, které na opálené pokožce lahodí oku.


Velice oblíbeným prvkem na plavkách, který bude trendy i letos je pruh přes ňadra, který opticky dokáže zvětšit dekolt, nebo na něj alespoň upoutat pozornost. Zaujaly mě plavky jak v jednoduchých barvách, tak v pestrobarevných kombinacích.



Když už jsme u toho vrchního dílu, hodně oblíbené je řasení a volánky, které opět dodávají opticky na objemu poprsí. Širokou škálu výběru právě tohoto druhu plavek naleznete na stránkách Relleciga.



A co vy plavkové preference?
Kopete spíše za jednodílné nebo dvoudílné? A co barvy, jste při zemi a držíte se jednobarevné klasiky nebo holdujete divočině :)

kkiss

1 komentář:

  1. Já jsem rozhodně pro bikiny. Přijde mi, že ty jednodílné naopak bříško ještě zvýrazní. Jinak kupuji každý rok na Astratexu, výborně sedí a vypadají úžasně.

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*