středa 23. ledna 2013

Blue World

V tomto outfitu jsem včera absolvovala obhájení mé práce z politologie.

Chtěla jsem něco střídmého, ale zároveň jsem nechtěla být "nudná" v černo-bílé klasice a tak to rozbila modrým svetrem a náušničkami.

Svetr F&F, Košile Oodji, černé kalhoty NoName, Náušničky Vietnamci

Obhájila bych si u vás svou "práci" ? =)))

kkiss =*
































































6 komentářů:

  1. velmi pekna kombinacia najma ten ruz :)

    Inak ak mas rada Baleu tu su super tipy: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/01/3x-super-balea.html

    OdpovědětVymazat
  2. ta bluzka je velmi pekná s tými volánikmi. Také niečo by sa mi zišlo..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Oodji maji velice casto krasne kousky tohoto typu za jeste lepsi peniz :)

      Vymazat
  3. toto sa mi veľmi páči, krásna blúzka a pekná modrá farba svetra

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*