neděle 27. ledna 2013

Playboy Time

Všem přeji krásný den.

Jelikož jsem to nevydržela a potřebovala si obalit nervy v čokoládě, načala jsem svou "luxusní krásku" a dala si pořádně do nosu. Mám před středeční zkouškou a mám na sebe pěkný vztek. Začala jsem se průběžně učit už na začátku týdne, ale strašně se mi do toho nechtělo a tak jsem si neustále hledala jiné aktivity, díky kterým jsem si omlouvala neučení se.

Teď mám pěkně nahnáno a doufám, že to dobře dopadne. Ať už je to úspěšně zamnou, protože potom bych měla mít volno až do 18.2. . Kéž by to tedy vyšlo.

Co vy a přípravy? Ať už v učení či čemkoli jiném? Dejte si také něco dobrého na zub k mlsání a já se jdu zase ponořit do práva, ze kterého mám onu zkoušku..

kkiss =*




9 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Když jsem to otevřela, tak jsem si to také říkala =D Ale zas na parádu by to byla také škoda =)

      Vymazat
  2. teda bonboniera playboy? Kde si ju kupila?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak a měli i pro pány =) Mám ji z Německa ze Selgrosu.

      Vymazat
  3. Juu, těch bonbonků je tam takhle maličko, to je bonboniéra snů pro ženy :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. =D tak tak, člověk má tím spíš tendenci si dát jen "výjimečně", aby to rychle nezmizelo a mohl se kochat =D

      Vymazat
  4. Kdybych ty kokyna viděla, tak by můj zdravý životní styl začal být v troskách :D Mńam mňam.. vypadá to moc hezky :)

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*