čtvrtek 3. ledna 2013

Slevy..

Tak už včera jsme se rozhodli, že vyrazíme s rodiči do Německa-Drážďan na povánoční nákupy.

Vybrali jsme si všední den, abychom se vyhnuli víkendovým návalům. I tak bylo lidí všude dost, ale přeci jen o poznání méně Čechů.

Nejela jsem za ničím určitým a říkala si, že co mě cvrnkne do nosu a bude to za příznivou-zlevněnou cenu, tak tím si udělám radost. Nutno podotknout, že jsem byla celkem zklamaná. Co se týče slev, tak ty byly, ale věci mě nijak moc nezaujaly, takže jsem si nakonec koupila asi 3 trika, zlatý náhrdelník, "násadu" na culík, lak na nehty a lesk na rty.

No a zbytek radosti jsem si udělala svými oblíbenými pochutinami, konkrétně čaji Arizona, multivitaminovými a pomerančovými džusíky k snídani a novou čokoládou od Milky s LU keksy (jakoby toho cukroví a všeho sladkého nebylo dost, ale prostě Milce nelze odolat - ještě nové).

Zde malý souhrn prostřednictvím fotek:


(C&A a AC)

Náhrdelník H&M

Násada na gumičku H&M

Arizona čaje, Milka, triko AC, Lesk H&M

H&M Lipgloss



Plánujete také povánoční nákupy ve slevách? Toužíte po něčem konkrétním?

kkiss



6 komentářů:

  1. krásne si nakúpila. Ja už som na vypredajoch bola - možno ešte pojdem - ale som zatial spokojná. Kupila som kopec vecí za smiešne ceny :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Téda, tak to Ti závidím, jelikož já moc spokojená nejsem =( Nechystáš nějaký post o povánočních nákupech? Ráda mrknu pro inspiraci =)

      Vymazat
  2. No ja uz se taky chystam, ale jeste cekam na penizky...:-( maji hodne slevnenou bizu v H&M??

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak ve kterém H&M, ale spíš moc ne, byla jsem zklamaná. Jindy mají za 1euro, 2eura a tentokrát kolem 5 a výše.. Tak třeba budeš mít větší štěstí =)

      Vymazat
  3. Mě očarovalo to krajkové tričko :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jedine jsem si poridila naslepo - tedy bez zkouseni :) nastesti mi sedlo, takze snad casem sem dam outfit s nim :)

      Vymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*