pondělí 30. prosince 2013

PANDORA: Má premiéra aneb Příběh začíná

Věděla jsem již delší dobu, že tato značka šperků existuje.

Od té doby, co studuji v Praze, navštěvuji celkem pravidelně OC Nový Smíchov, kde mají i Pandoru... Mému oku tak neunikly nádhery, které pro mne ale zůstávaly uvězněné za sklem výlohy..
To se však změnilo a to díky těmto Vánocům.


Byla to jako třešnička na dortu, když už jsem měla rozbalené všechny dárečky a čekal na mě červený pytlíček, který mi připomínal balení nějakého čaje, dobrých bonbónu, nebo něčeho obdobného. Ale on omyl.. Jakmile jsem musela rozlepit zadní část, zjistila jsem, že se jedná o Pandoru.
V první chvilce mě napadly náušničky, které se mi před Vánoci v Pandoře právě ve zmiňovaném OC líbily za výlohou a dokonce jsem se na ně šla i zeptat - kolik stojí...
Jenže o kráskách alá peříčkách věděla jen má brunetka, nikoli rodiče.. V mžiku jsem tedy věděla, že půjde o něco jiného...
Na červeném pytlíčku bylo zavěšené šedivé srdíčko a napsán bílý nápis Christ... Nic mě ale nenapadlo, až pak jsem to pochopila...
Z červeného obálku jsem vytáhla sněhově bílou krabičku o takové té velikosti, do které se dávají náušnice, nebo náramek, byla jsem tedy blíže k odhalení překvápka.
Po otevření na mě vykoukl náramek s mým prvním přívěskem. ANDĚLEM!




Byla jsem doslova vykulená, nýbrž jsem to nečekala, nemohla jsem se vynadívat a svého andílka si prohlížela ze všech světových stran.
Samosebou jsem si ho ihned chtěla nasadit na ruku, jenže v tom přišel první háček. Ani jeden z mých rodičů nevěděl, jak se náramek rozepíná ... A já také ne..
Chvilku to trvalo a potom jsem na to přišla.. Ale měla jsem strach, různě jsme tahali za oba konce a stále na to ne a ne přijít, až pak mě napadlo mezi "korálek", kterým se otevírá náramek strčit nehet a bylo to.
Od té chvíle jsem po celý zbytek Štědrého dne nespustila ze své ruky zrak.





Poslání přívěsků PANDORA:
Ráda bych vám to shrnula svými slovy...
Náramek s přívěsky Pandora byl navržen za tím účelem, abyste si díky jednotlivým korálkům, které si sami pořídíte, nebo dostanete, vytvořili vlastní příběh.
Korálků je celá škála, od korálků s tvary zvířátek a všemožných věcí přes barevné, kamínkové... Zkrátka je jich opravdu obrovské množství.
Není to levná záležitost, to přiznávám, ale na druhou stranu mi to přijde jako velice hluboký nápad, do kterého (se mi osobně) vyplatí investovat i nadále.
Jakmile ho jednou máte, propadnete... 
Budete-li si chtít přečíst něco více, klik zde.

Můj první přívěsek - jeho význam:
Svůj první náramek, jak jste již mohli pochytit, jsem dostala od svých rodičů k Vánocům. Jako pilotní přívěsek vybrali anděla, jehož významem je ochraňovat mě.
Původně mi mamuša prozradila, že mi chtěli pořídit korálky dva a to andělíčka a kočičku... Hádejte proč =)






Pokračování?
Bude a snad již brzy... Chystám se koupit si kočičku, kterou mi naši nekoupili z toho důvodu, že zrovna nebyla.. Ta mi totiž na mém náramku rozhodně nemůže chybět =)
Favoritů mám ale spoustu a abyste neřekli, ráda se o ně s vámi podělím...





A co vy?
Znáte náramky Pandora, jak se vám líbí jejich poslání?
Vlastníte jejich náramek, jaké máte přívěsky?

kkiss

18 komentářů:

  1. Pandora je úžasná :) Od loňského roku vlastním také náramek s jednou kuličkou a to sice se srdíčky. Je to krásný dárek a celkově se mi moc líbí všechny jejich výrobky :) Těším se až se mi moje sbírka rozroste. Tvůj andělíček je moc krásný ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám na to naprosto stejný názor =) Mají krásné věcičky a také se těším, až pořídím nebo dostanu další =) A děkuji =)

      Vymazat
  2. Nevim proc, ale, me vubec neoslovil :( Ale Tobe at se nosi :))

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá skvěle! Musím říct, že doteď jsem Pandoře taky nijak neholdovala, ale jak si to tu vše tak krásně popsala zlatíčko, tak se na ni snad i podívám až budu mít příště zas příležitost :) Od rodičů je to krásný dárek! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, tak to mě moc potěšilo =) Určo na ně mrkni, mají krásné věci,i prsteny a nejrůznější kolekce, přívěsky a tak různě =)

      Vymazat
  4. Moc hezký dáreček:) Já taky nikdy moc nechápala, ale sami jsme ho v létě koupili přítelově mamce k 5Oti nám a sestavili jí tam korálky týkající se jejího života. Vrchol přišel teď, když jsme jí dali kočárek jako oznámení, že bude babička:) No a tehdy mi došlo kouzlo tohohle. Sama jsem ho dostala teď od rodičů ke 30 narozkám a nedám ho z ruky. Od nich na něm mám čtyřlístek, perličku a korálek rodina. No a přítel mi přidal k vánocům srdíčko:) ještě si chystám za peníze od babičky a dědy koupit další jeden, aby mi je připomínal. Ségře jsem koupila k narozkám tu vločku, je krásná:) Člověk když si představí, jakou hodnotu má na ruce, tak ho trochu mrazí. A to nemyslím z hlediska peněz, ale to co vyjadřuje díky mým blízkým.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Téééda, krásně se mi četl Tvůj příspěvek a musím říct, že musela maminka koukat!!! To je tak nádherné =) Kéž bych našetřila a pořídila ho i mamce, ráda bych, abych ji takhle také mohla překvapovat =)
      Jinak máš naprosto pravdu,ono i trošku z hlediska těch peněz, ale více samosebou z toho, co pro člověka pak znamená =)

      Vymazat
  5. Krása! Přesně takovýhle dárek by mě taky moc potěšil, mám v plánu si ho taky jednou pořídit, hrozně se mi ten nápad líbí.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, já také =) Byla jsem dojatá a moc překvapená !

      Vymazat
  6. To je úžasný :) Pandoru znám a taky mě uchvátila :) Krásný dárek :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj děvčata, ráda bych Vás pozvala do Fb skupinky kde si povídáme o všem okolo Pandory, sdělujeme si novinky a akce a také soutěžíme a dipujeme. Pokud Vás to zaujalo, rádi Vás přivítáme mezi sebou ;-) https://www.facebook.com/groups/pandora.sperky/

    OdpovědětVymazat
  8. Pandora je krásný dárek, ale? Zdá se mi docela drahý,ale original je original. Pokud hledáte Pandora styl tak doporučuji se podivat na https://www.hgm.cz/eshop/naramky/pandora-styl/

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*