neděle 8. prosince 2013

Třpytivá záře

V dnešním postu bych se ráda pobavila o novinkách z oblasti laků a konkrétně těch třpytivých od Miss Sporty - Oh My Gem!

Sama mám své 2-3 nehtové favorit blogy a sama se nerada do focení laků na svých nehtech pouštím, nýbrž nemají zrovna své nejšťastnější a ani nejkrásnější období, takže se nějak není čím chlubit, ale nedá se jinak a já se s vámi zkrátka musím podělit o své dojmy. Pokud vás tedy zajímá, jaké jsou, čtěte dál.


Barevná škála nabízí 5 odstínů to konkrétně zelený, modrý, červený, fialový a zlatý. 
Především barva zelená, červená a zlatá mi připomínají Vánoce. Myslím si tedy, že tento tah se MS opravdu povedl spolu s barevnou škálou.




Všechny laky obsahují "nálev" (v tom, v čem plavou třpytky) ve stejném odstínu jako třpytky, takže ve 2-3 vrstvách můžete lakovat pouze je, aniž byste si jako základ museli nanést barevný podklad. To mi přijde naprosto úžasné.
V první vrstvě kryjí docela obstojně, ale ve dvou je to teprve ončo.
Krom zelené barvy bych nejraději sáhla po všech, ale nakonec vlastním fialovou, zlatou a červenou.. Modrá mi však nedá spát a tak je docela možné, že si pro ni ještě poběžím.
Tím spíš, když je teď mají v drogeriích za neuvěřitelných 29.90,-
Za tyto peníze je to skvost, od kterého doporučuji mít alespoň jeden odstín.
Jakoukoliv jednoduchou manikuru hned proměníte v třpytivou a oživenou třeba jen nanesením jedné vrstvy na již barevný lak vašeho prsteníčku.


Já jsem svou premiéru věnovala odstínu fialovému, který jsem si nalakovala na fialový lak, který už mi zdobil nehty a jelikož byl neporušen, rozhodla jsem se neodlakovávat, ale pouze oživit stávající fialovou bez třpytek. Prsteníčky jsem nechala černé a na jejich špičky nanesla fialové třpytky.


Znáte tyto laky? Jaký odstín se vám líbí?
Po lako-vydání se zase loučím, užijte si poklidnou neděli a zítra zase nanovo.
Mějte se krásně a lakujte ;)

kkiss

9 komentářů:

  1. Tak těch jsem si v drogerii nikdy nevšimla! Ten fialový musím mít, je úplně nááádherný :)

    Giveaway o Sleek paletku

    OdpovědětVymazat
  2. váhala som, či kúpiť ten fialový. bála som sa, že to budú riedke trblietky, ale už viem, že ho musím mať! :)

    OdpovědětVymazat
  3. doma mám presne tieto tri laky :)) Sú úžasné, také čisto vianočné :)) Páči sa mi tá kombinácia čiernej s fialovým :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vůbec jsem netušila, že existují :D! Přitom vypadají fajnově. Hlavně ten do oranžova se mi líbí.

    OdpovědětVymazat
  5. fialový vyzerá veľmi pekne :) ale trblietkové som si už zakázala kupovať, mám ich veľa a nelakujem ich často, skôr sa nimi kochám :D

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadají pěkně, také jsem na ně koukala, ale nakonec jsem vzala zlatý - novinku od NYC :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to je paráda, ten fialový se mi hrozně moc líbí :) sice jsem momentálně nehtíky posela červeným uv gelem, ale už se těším až bude dole a já se vrhnu na všechny třpytivé toppery co mám doma :P

    OdpovědětVymazat
  8. Od té doby, co jsem sundala gelové nehty, nedělám nic jiného, než jen nakupuji laky na nehty :D a díky tobě mám zase další tři tipy :)

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*