pondělí 20. ledna 2014

Oddych

Šedivé odpoledne... =/

Tak bych shrnula můj pohled z okna.
Naprostý hnus, holé větve stromů, šedivě zbarvená obloha, mokro...
Jsem na jednu stranu moc ráda, že jsem doma.
Abyste tomu rozuměli. Původně jsem dnes měla být ve škole a na asi nejhorší zkoušce momentálního semestru. Naštěstí se profesor uráčil vypsat další termín, tak jsem se rozhodla si přesunout ten dnešní na 23. .
Nic to ale nemění na tom, že neustále ležím v Chartě OSN, podkladech k mezinárodnímu právu a pomalu a jistě vrcholí stres a obavy.

Stále nemám dostatek času, abych se dostala k vašim komentářům a šíleně mě to mrzí =( Pokud vše ve čtvrtek dobře dopadne, určitě bude času na vše více.
Chci vám opět vyjádřit své veliké DÍKY za komentáře k předešlým dvěma článkům. Především těm, kteří se mě zastávali v "anonymním útoku". 
Padlo mnoho dotazů na péči o mé vlasy, chystám se udělat aktuální souhrn přípravků, které používám. Vrátila jsem se ale k většině, kterou jsem používala už v minulosti. Pro představu to jsou především tyto přípravky, které si můžete připomenout  zde.

Od rána se učím, ale když jsem si odskočila udělat si obídek, objevila jsem v televizi začínající film, který mě zaujal a tak koukám... Alespoň nějaký oddech a vytržení od stereotypního učení.
Mám pro vás spoustu témat, o které bych se ráda podělila, ale nestíhám, takže snad už tomu bude brzy konec a já zase začnu fungovat a přispívat normálně.

Dnes aspoň pár foteček mé chlupaté dámičky =)



Ty se jako hodláš ještě dnes učit?






Všem, kteří mají zkouškové jako já přeji moc moc štěstí a pevné nervíky,
všem ostatním v práci klid, pohodu bez nervů =)

Snad brzy zase ahoj,

kkiss

14 komentářů:

  1. Přesně tak,počasí je na prd. Člověk má skvělou náladu,když alespoň svítí slunce, je modrá obloha a stejnak nic. Doufám že se ti bude brzy dařit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji, zadarilo se a tak mi ani napadena vrstvicka snehu nemuze zkazit naladu :)

      Vymazat
  2. Počasie je oni čom a u mňa aj škola :/ Takže chcelo by to troška slniečka :) Tá mačka!!! :) Och zjedla by som ju. Milujem mačky :D Neskutočná!!!
    PS: mám nový blog tak by si mala čas mrkni sa :)) Ďakujem
    Adysha

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Take je miluji! Jsou to bozska zvirata! Dekuji za pozvani, jakmile bude chvile, rada se podivam :)

      Vymazat
  3. Jéé moje Micka si taky vždycky lehá na učení :D:D Já už se učím od 1. ledna, zatím jsem udělala jednu zkoušku, kterou kdybych neudělala, tak končím..teď na konci ledna mně bohužel čeká ještě jedna, těžší, tak snad to zvládnu..
    Přeji mnoho sil a budu držet palce :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty potvurky vedi, kam si maji lehnout :D drzim palce, ver si, priprav se a das to!! Dekuju moc, mam to uspesne hotove :)

      Vymazat
  4. jeeeeeeeeej mačičky zbožňujem :)

    pozývam ťa na môj blog a luxusnú giveaway: http://camomille-sign.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  5. máme stejnou číču ;) já mám tedy akorát kocoura. s učením držím palce. studuješ práva? můj přítel též, takže tě úplně chápu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Juuuu, vazne? Britaky miluji, jsou to mackove! Nene, nastesti ne - ale bohuzel v prvnich dvou rocich je toho prava nejak moc :/ konkretne jinak studuji pr :)

      Vymazat
    2. pr? a kde přesně? já se na mediální studia (tedy i pr) chystám od nového šk. roku :) pokud mě tedy přijmou, samozřejmě :D

      Vymazat
  6. najviac číča! keby sa jej chcelo učiť miesto teba, že :D :)

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherná, roztomilá kočička!!:-):-)

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*