pondělí 6. ledna 2014

Silvestr od A - Z (přípravy, líčení, průběh)


Silvestr byl sice před týdnem,

ale já jsem se rozhodla až s odstupem času připravit si pro vás článek na toto téma.
Doufám, že jsem udělala správně a třeba si s chutí prohlédnete fotky, počtete pár řádek, zavzpomínáte na ten svůj a třeba mi i napíšete, jak a kde jste trávili ten váš =)

Vezmeme to pěkně od začátku.
Letos poprvé se naskytla možnost oslavit příchod nového roku na horách. Nikdy jsem na horách Silvestr slavit nebyla.. Mimo domov už sice ano a několikrát - pokaždé jinde - ale hory, to byla novinka.
Musela se zaplatit necelé 2 měsíce dopředu kauce, ve které bylo jídlo a sekt. Ten sekt byl prosím pěkně pro každého na hlavu a byla to docela sranda, když nám ho tam každému před půlnoci postavili na stůl před čumák =D

Mé přípravy začaly celkem brzy a to proto, že jsem musela ještě dojet celkem kus na místo konání a jelikož jsem měla v plánu jet s kamarádkou, která si potřebovala něco objet, začala jsem dříve.
Rozhodla jsem se, že udělám změnu svým věčně rovným vlasům a natočím si je.
Jo, nápad to byl super, ale skoro 2 hodiny práce ÚPLNĚ K NÍČEMU, brzy zjistíte proč, čtěte dál....

SÉRIE CRAZY NATÁČKOVÝCH FOTEK BĚHEM PROCESU PŘÍPRAV  





Natáčky jsem si dala s velkým předstihem, aby vlny vydržely co nejdéle.
Když jsem natáčky sundavala, pečlivě jsem zalakovala jednu podruhé a potom prsty "rozcuchala vlny" a zalakovala znovu...
No co myslíte... ZBYTEČNĚ!!
To bylo vzteku, když jsem odjela z domova do bodu B a zjistila, že mám vlasy ÚPLNĚ ROVNÉ! Vzteky jsem málem praskla =D To kecám... a přeháním, ale snažila jsem se s nimi vyhrát a ono nic =(
Nezapomněla jsem dokonce ani na tužidlo do vlhkých vlasů, ale venkovní teplota, mráz a vzdušná vlhkost udělala své =/

Přesuňme se k líčení.
Outfit jsem si zvolila černý se zlatou v kombinaci s petrolejovou. V tomto duchu jsem i chtěla, aby se neslo líčení. Mám jedno opravdu božské, na které se neustále divám a kochám a tak jsem se pokusila ho napodobit. Alespoň barevně, protože tak precizně ho snad nikdy umět nebudu.
Zvolila jsem tedy zlatou na pohyblivé víčko, poté do růžku trošku modré a na závěr vystínovat černou.
Dominantou měla být modrá linka a modré spodní řasy.
Toto jest výsledek.





!!V případě zájmu o použité produkty mě neváhejte kontaktovat v komentářích!!

Krom barevně odpovídajícímu líčení jsem zaměřila svou pozornost také na nehty a vytvořila si přesně odpovídající barevnou kombinaci za použití laků Brocades od Coloramy a svého nového přírůstku od Ježíška.

Lakový přírůstek

Nalakováno

Dilema rozhodování! Nakonec vyhrály úplně jiné =)
Nalíčená jsem tedy byla a takto nějak to vypadalo i s nehty (ovšem s filtrem)


Krátce před Silvestrem (několik dní před) jsme se rozhodli, že by bylo fajn udělat ho trošku srandovní.. Vymysleli jsme si masky. Bylo jedno jakou, jestli i s kostýmem, nebo jen škrabošku na obličej, cokoliv bylo přípustné. Chtěli jsme to uskutečnit hlavně z toho důvodu, abychom byli jako parta a taky pro srandu =)
Upřímně se to moc nepovedlo a byla jsem z toho zklamaná. Zlomek lidí měl masky, někdy opravdu moc pěkné a pečlivě připravené a zbytek neměl nic!!!
Sucharství, lenost ? Nevím, ale přišlo mi to blbé..
Já měla již dlouhou dobu dopředu vymyšlené oblečení a díky jednomu z vánočních dárků, jsem měla i masku. Barevná sladěnost byla také skvělá, takže jsem měla radost...
No a hádejte, za co jsem šla. Napovím, zebra to nebyla =D =D =D



Když jsme přijeli do hospody na horách, kde jsme měli Silvestr slavit, vše už bylo vyzdobené a pár lidí bylo dokonce už i uvnitř. Samosebou nikdo z nich neměl masku, my si v nich ale pyšně přišli!
V ceně byly tři chody a já jsem je všechny samosebou nafotila.
Musím říct, že už po předkrmu jsem byla hotová a sníst ta zbývající jídla byl nadlidský úkol. Byla ovšem vynikající a musím tímto svého kamaráda, který vařil, moc moc pochválit!!

Už podle příborů bylo jasné, že se nebude jednat o jeden chod

Předkrm
Hlavní chod
V jedenáct přišlo na stůl toto. Nenechte se mýlit, sice to nemusí vypadat 2x vábně, ale bylo to výborné! Něco na způsob číny!

A tady už lahvinka na hlavinku =D

Závěrem pár fotek z večera, nějaké sem ani dát nemohu, protože jsou zralé na cenzuru =D

S kamarádem

Se svou kráskou jsem si zahrála na chvíli na myš =D 

Než se vyrazilo. Tady vidíte, že vlasy byly rovné už velice brzy =D Jo a jinak.. kdo se chcete pobavit, toto jsou mé oblíbené "kočičí" ponožky ;D Něco pro rejpavé anonymy =P
Mega článek o mém SILVESTRU tímto pomalu a jistě končí.
Silvestr na horách se vyvedl, mělo to pár svých negativ a to třeba, že nebyl pořádně prostor k tančení a hlavně nebyl venku vidět půlnoční ohňostroj =( Rachejtle a petardy sice lítaly, ale spíše mezi našima nohama, což vyloženě nenávidím a bojím se toho!

Jak se vám SILVESTROVSKÝ SPECIÁL líbil,
kde jste trávili toho svého letos vy?

kkiss

16 komentářů:

  1. tiež som silvestra strávila na horách,k kde bohužial nebola ani štipka snehu - a to sme sa chceli sánkovať a lyžovať... no čo už.
    To s tými vlasami by naštvalo aj mňa, no aj tak vyzeráš krásne :)

    OdpovědětVymazat
  2. Super :)
    Mně vlny taky nedrží, ať dělám, co dělám :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná jsi byla! :)
    Ty vlásky mě pobavily. :D Ale mně vlnky taky bohužel vůbec nedrží, tak je už ani nezkouším.

    OdpovědětVymazat
  4. Páni, ty jsi byla nádherná :) Úžasné líčení, které ti moc sedlo a ty řasy? Jak mrkací panenka :*
    Co se týče vlasů, nic si z toho nedělej, ikdyž by mě to taky pěkně naštvalo :) Takhle totiž šílím, když si je pracně vyžehlím (což fakt trvá), pak vyjdu ven, kde je vlhko a po vyžehlených vlasech ani zmínka... pff :D

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám s natáčkama uplně stejný problém :/ po sundání vlasy krásné a za pět minut rovnější než moje vlastní :/ Ale krásný článek! Líbí se mi ta kombinace modré se zlatou :)

    OdpovědětVymazat
  6. mne tiež vlnité vlasy dlho nevydržia, takže sa netráp Andrejka :) vždy si to radšej vyžehlím,lebo viem, že by som sa len vytočila :D inak musím pochváliť líčenie :)))) veľmi pekné :)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné :) Líčení se mi moc líbí ! Vlásky jako vždy dokonalé :) Mě zas vlasy nevydrží rovné :(

    www.lucieglam.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Bezva článek a úžasné fotky! Ale víš co je hrůza? Že ti to sluší i v natáčkách :)) Vážně nádhera :))

    OdpovědětVymazat
  9. Woooow Andrejko nemám slov, jsi nádherná! Hrozně ti to slušelo, úplná číča ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Pěkná číča si byla :-D. Andrejko já se ti nedivím, že si byla naštvaná. Jednou se domluvíte a pak na to lidi stejně kašlou, tohle mě taky štve, asi nejsou pro zábavu, co se dá dělat :-). Vlásky si měla natočené pěkně a koukám, že se ti i krásně narovnaly, valím oči :-). Mě vlny drží jen s kónickou kulmou. S klasickou kulmou nebo natáčkami efekt nulový...

    OdpovědětVymazat
  11. Jééé, to líčení se ti fakt povedlo :-)!!!!!

    OdpovědětVymazat
  12. Nádherné vlásky a líčení:)))

    OdpovědětVymazat
  13. Krásné líčení, krásné doplňky, krásné fotky, krásný outfit, prostě celá jsi byla krásná a určitě to byl bezva večer :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Hihi ty jsi mě pobavila :)!

    Moc ti to slušelo!

    OdpovědětVymazat
  15. Ja som práve natrafila na tvoj blog a je skvelý, tento článok sa mi veľmi páči. Si sympatická a zlatá a veľmi pekná. Takže sa okamžite prídávam k followerom cez bloglovin! Teším sa na ďalší článok.
    Zároveň ťa pozývam na návštevu na ten môj: momosbeautydiary.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  16. Boží líčení, hezky ti jde k barvě očí, fakt super. Kočka na všech fotkách jako vždy, achjo:-D

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*