pondělí 12. května 2014

Milani Sweet Nectar (na rtech)

Krásné dobré ráno, od rána jsem na cestách a jedu si do Prahy na první test v zápočtovém týdnu, který mi dneškem započal, toto zase uteklo... Myslet na mě ale budete moci především ve středu, kdy mám 4 věci najednou =(

Konečně nadešel čas, abych vám na svých rtech předvedla druhou šťavnatou barvičku od značky Milani. 

Zmiňovala jsem se prvně o odstínu Flamingo Pose, která není vůbec šťastná, jen mi přijde, že již nějaký takový odstín vlastním. Zato tato oranžáda, je jedinou v mém arzenálu rtěnek.


Jedná se o šťavnatou pomerančovou barvičku, kterou nelze přehlédnout. Konzistence je krémová, dobře se nanáší a vrství. 
Milani - 01 Sweet Nectar
Barvička je to opravdu neotřelá a překrásná. Myslím si, že s touto barvou na rtech jistojistě upoutáte pozornost. Někde jsem dokonce četla, že odstíny oranžové na rtech jsou trendem pro tento rok.

Zvolila jsem k tomu poněkud pestré a výrazné líčení, kdy jsem zaexperimentovala a do vnitřní části očí použila neonkovou žluto-zelenou barvu. Myslím si, že pohled se díky ní projasnil a celkově se s oranžovými rty tato barevná kombinace doplňovala.





Výše jste mohli vidět fota, která nebyla nijak upravovaná a nyní si dovolím přidat dvě prohnaná instagramovým filtrem =)



Mějte se jak jen nejlépe to půjde a dejte mi vědět, co říkáte na oranžády na rtech vy?

kkiss

8 komentářů:

  1. Tak ta je parádní, oranžáda mě ještě nenapadla zkusit, někde jí ozkouším ale tahle je vážně úžasná a k tobě se tedy oranžáda hodí stoprocentně :)
    www.bokattyna.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, fakt je super šťavnatá a neotřelá =)

      Vymazat
  2. Taky jednu oranžovku mám, Kiko, ale mě nesluší tak je tak chudinka pořád schovaná v šuplíčku ahaha :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne? Nevěřím.. Kiko rtěnky jsem nějak pominula, ale pořídila jsem si 2 laky, musím se příště podívat na celý sortiment.

      Vymazat
  3. Tobě sluší, ale sama bych si ji nedala :) Jinak krásný nehty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji. Já jsem v tomhle blázen, takže jsem ani moc odvahu sebrat nemusela a bylo to =)

      Vymazat
  4. Krásná oranžová :) škoda, že nemám odvahu jí nosit :( jinak ti musím hrozně moc pochválit ty nehty, jsou dokonalé ;)
    Šárka :)

    http://sisters-hoods.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jakto? =( Chce to čas, určo to zkus!!! Je to skvělá barva, sama bych nevěřila... A děkuji moc =)

      Vymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*