čtvrtek 15. května 2014

Značka: Hlavně pohodlně (outfit)

V tomto článku uvidíte outfit, který jsem zvolila na výlet do Německa.

Jelo se do Drážďan, kde mě čekalo lítaní po krámech, obíhání sem a tam, takže nejdůležitější bylo pohodlí. V posledních několika měsících nenosím vůbec podpatky. Výjimka nastala minulý pátek, kde jsem si vzala takové kačenky, kterým se v závěru snad ani podpatky říkat nedá.. Je mi z toho upřímně dost ouvej a ouzko, protože miluji podpatky, ale poslední dobou je téměř vůbec nenosím. Důvodu je zde hned několik, ale ten nejhlavnější spočívá v tom, že Praha zrovna nemá ukázkové chodníky uzpůsobené vysokým botám. Navíc to mám od autobusu do školy do kopce, takže by se mi v nějakých chůdách 2x dobře nešplhalo =D
Sečteno podtrženo, podpatky teď nosím zřídkakdy.

Outfit jsem ladila do nevýrazných barev. Uvidíte mé triko z dětského H&M, totéž platí u bot. Kalhoty jsou noname a pléd jsem si koupila u vietnamců. Kabelka je černá klasicka z C&A. Náušničky jsem dostala od své milované mamuši za první splněnou zkoušku =)







Co vy na mojí "nákupní pohodu" vyjádřenou oblečením =)

kkiss

14 komentářů:

  1. Taky teď nosím podpatky minimálně. Už se těším na léto, kdy mne to snad nakopne :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mě se tedy strašně líbí ten pléd, tipovala bych že byl drahý už podle toho jak vypadá kdyby jsi nenapsala že je od Vietnamců, to je super úlovek :) !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. =)) To mě moc těší, i u nich se dají sehnat super kousky za pár kaček =)

      Vymazat
  3. Sluší ti to :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Pléd a kabelka sú fantastické ;)
    http://bynicka.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  5. Pohodlný, ležérní - super :)

    OdpovědětVymazat
  6. Musím taky na kukandu k vietnamcům, třeba tam taky najdu nějaký poklad jako ty. Ten pléd vypadá totiž dost dobře :-). A botičky se mi taky moc líbí :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určo běž, někdy mají super kousky a za pár šupů =) A děkuji!

      Vymazat
  7. Odpovědi
    1. Moc děkuji, pokusila jsem se s ní rozbít celkem dost nebarevný outfit =)

      Vymazat
  8. Skvělý outfit a nejvíc s mi líbí ten pléd, ukázka toho že i vietnamci umí mí slušné a líbivé věci :) Jinak podpatky také moc nenosím, je tu spousta cest které právě také nejsou vyhrazené pro podpatky a navíc jsem ze severu Čech takže tu je kopců habaděj a na mé nohy v podpatkách vůbec stavěné :D
    www.bokattyna.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jej, Katty, tak to ani nevíš, jak moc Ti rozumím =D také jsem ze severu Čech a vím, o čem mluvíš =)

      Vymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*